• Hey mensen:)
    Ik ben op zoek naar enkele originele, meeslepende verhalen. Ik lees vanalles, maar ik heb (helaas) grenzen.

    - Het liefst originele verhalen (dus geen fanfics)
    - Dus geen HP, Glee, Twilight, enz enz.
    - Al helemaal geen combo van die drie:D
    - De enige eventuele JB die me wordt aanbevolen is Jack Black.
    - Verder zou het leuk zijn als er een van de volgende elementen in zou zitten: Humor, horror, onbekende personen, avontuur, actie of Epicness.

    Alvast bedankt voor het lezen:)


    'Sharon was here!'

    Errin schreef:
    States en ik schrijven voor het moment samen een verhaal die Titanic gerelateerd is. Het is niet zoals de film, maar het speelt zich af op het schip. Hij staat al online, maar er staan nog geen deeltjes op. We zijn nog vollop bezig alles samen te stellen, maar hij zal er zeker binnenkort komen.
    Onze trailer staat online. Normaal komt er vandaar ook een deeltje online. Je ziet wel op het iets voor jou is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~