• Oké, ik weetniet of er hier al een topic over is, but I don't think so. Read this:


    Oke, dit vind ik dus ECHTE bullshit. Niall is echt niet zo'n jongen die dat zou doen en dat meisje weet niet hoeveel ze Niall hiermee pijn doet. Verder heb ik gehoord dat ze nu claimt zwanger te zijn van Zayn en dat hij het eigenlijk heeft gedaan. WTF?
    Wat denken jullie?

    Ik denk dat dat mens dat gewoon verzonnen heeft.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:17 ]

    Ik geloof er echt helemaal niks van.
    Sowieso vind ik Niall de persoon er niet voor, hij is veel te lief en alles hihi. Dus ik denk gewoon dat het iemand is die denkt grappig te zijn door dit zulk dingen te verzinnen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Daar geloof ik nu dus echt niets van.
    Je gaat echt niet alle details openlijk op internet gooien als het echt gebeurd is en zeker niet op de manier waarop zij er mee om gaat


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja vast...

    Hij is wel de laatste persoon waarvan ik het zou denken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:21 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    ik geloof dit echt niet, ik denk wel dat 1d weet dat als ze zo'n dingen doen heel hun carrière verpest is

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 14:21 ]

    Lol, seriously? Had dan een leukere verhaal verzonnen. 30 seconds of waste, pfft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    #1DCONFESSIONFROMME I got Harry pregnant.

    lol, kijk naar de Tumblr-Url en weet dat 't bullshit is en ook zo bedoeld.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik geloof er niets van, gewoon iemand die aandacht nodig heeft.


    Take risks and conquer your fears.

    Weer iemand die aandacht wil... Niall zou nooit zoiets doen. -.-"


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    foreverhoran schreef:
    Ik geloof er echt helemaal niks van.
    Sowieso vind ik Niall de persoon er niet voor, hij is veel te lief en alles hihi. Dus ik denk gewoon dat het iemand is die denkt grappig te zijn door dit zulk dingen te verzinnen.


    we danced all night to the best song ever.

    Siva schreef:
    Ik denk dat dat mens dat gewoon verzonnen heeft.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Uneventful schreef:
    Lol, seriously? Had dan een leukere verhaal verzonnen. 30 seconds of waste, pfft.


    & Ze hadden het zelfde bij Justin Bieber gedaan, dus je moet er gewoon niet in geloven.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Sommige mensen kunnen hun beter eens bezig houden met nuttigere dingen en een jacht beginnen op een leven.
    Djeezes!
    Dat gelooft toch niemand.
    Degeen die dit gelooft geef ik een klap.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mensen zijn echt zielig als ze dat gaan verzinnen. Als je verkracht zou worden, dan zou je dat niet zomaar op internet zetten hoor.


    we danced all night to the best song ever.