• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faye
    Hij knikt een beetje onzeker. ''Eh ja, maar niet hier,' mompelt hij. Ik kijk even om me heen maar zie niemand, 'Waar dan wel?' vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Ik ben niet kieskeurig, dus zeg maar waar jij zin in hebt,' zei hij met een glimlach. Ik zuchtte. 'Het enige waar ik zin in heb is in slapen,' zei ik lachend en ik kroop wat meer tegen hem aan. Ik kreeg maar geen genoegen van zijn warmte. 'Hmmm,' zei ik en ik sloot mijn ogen. Het zou zo raar zijn als ik hier nu ter plekke in slaap viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik neem haar mee nar een nog dichter gedeelte van het bos dat uiteindelijk een openplek vormt, 'Hier,' mompel ik. 'Doe je ogen maar dicht en open ze over tien seconden, maar beloof dat je niet zult schrikken of het gaat door vertellen. Goed?'


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Hier,' mompelt Ivar als we bij een open plek komen, 'Doe je ogen maar dicht en open ze over tien seconden, maar beloof dat je niet zult schrikken of het gaat door vertellen. Goed?' Ik knik, 'tuurlijk vertel ik het niet verder,' zeg ik met een glimlach. Dan doe ik mijn ogen dicht en tel langzaam tot tien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Irial

    "Het enige waar ik zin in heb is in slapen. Hmmm."
    Ze kruipt wat dichter tegen me aan en sluit haar ogen.
    "Doe dat dan," zeg ik zachtjes.
    Ik laat me achterover zakken en trek haar zachtjes mee zodat we nu echt op de bank liggen. Ik merk dat haar badjas een stukje open gegaan is en trek hem weer goed.
    Dit is niet bevorderlijk voor mijn zelfcontrole.
    Maar het is haar wens te slapen en rechtopzittend kan dat niet. Ik voel me even een djinn: jouw wens is mijn bevel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    ‘Dank je voor het vertellen,’ zei hij waarop ik zachtjes lachte en licht met mijn hoofd schudde. ‘Werkelijk waar, ik heb nog nooit z’n stille jongen als jou ontmoet en dat zijn er niet veel,’ glimlachte ik vervolgens en speelde wat met de menu kaart terwijl ik hem onbewust weer een keer volledig opnam. De jongens van de roedel waren een stuk drukker en aanweziger.

    [gosh, wat is Yvo een moeilijke prater ;p ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik zucht even als ze haar ogen dicht doet en ga dan recht voor haar staan, 'Echt niet schrikken hé,' mompel ik nog. Ik concentreer me even en sluit mijn ogen, ik doe mijn ogen even later weer open en voel meteen dat ik veel beter ruik en hoor want allemaal prikkels schieten op me af. Ik kijk even omhoog en wacht tot Faye haar ogen weer opent, hopelijk schrok ze niet want ik was een grote wolf, zelfs in mijn roedel.


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    'Doe dat dan,' zei hij zachtjes. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij liet zich achter over zakken en trok mij zachtjes mee. Ik lag nu tegen/op(?) hem. Mijn hele lichaam voelde nu zijn warmte. Ik had niet eens door dat me badjas verschoof, totdat ik de hand van Irial mijn badjas goed deed. Ik bloosde een beetje. Ik wou me ogen open houden, maar dat lukte niet.

    Yvo Leroux

    ‘Werkelijk waar, ik heb nog nooit z’n stille jongen als jou ontmoet en dat zijn er niet veel,’ zei ze. ik haalde mijn schouders op en merkte dat ze naar me keek. Ik begon me best ongemakkelijk te voelen. 'Eh, zo nog even wandelen?' vroeg ik aan haar. Het begon benauwd te worden.

    [Haha sorry Xd ik ben beetje inspiratieloos voor hem XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Echt niet schrikken hé,' hoor ik Ivar nog mompel. Als ik tot tien heb geteld doe ik mijn ogen open. Voor me staat een wolf. Verbaasd kijk ik om me heen maar ik zie Ivar nergens. 'Ivar!' roep ik voorzichtig, 'Er staat hier een wolf!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Omg XD haha sorry xd maar hoe je Faye laat reageren XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik glimlach wanneer ze bloost. Als ze haar ogen gesloten heeft aai ik voorzichtig over haar haren. Ik adem diep in en uit en sluit nu ook mijn ogen. Ik kan me beter beheersen als ik haar niet zie. Mijn hand blijft gewoon door haar haren gaan. Ik kan me geen perfecter moment dan dit voorstellen. Hoewel, er is één ding dat het nog beter zou kunnen maken. Ik beeld me in dat ze nu haar ogen weer opent en naar me glimlacht. Heel traag brengt ze haar gezicht dichter bij het mijne en drukt haar lippen op die van mij. Ik schud de gedachte van me af. Geduld.
    Toch kan ik het niet laten een klein kusje op haar kruin te drukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Als ik als wolf kom grinniken had ik dat nu gedaan, 'stil maar,' probeer ik te zeggen maar enkel wat gebrom komt uit mijn mond. Ik verander snel weer in mijn mens vorm, 'Ja klopt, er staat een wolf voor je,' antwoord ik met een kleine geijns. Alleen die grijns vertrekt snel, wat nou als ze me nu een enge creepy vond?


    I only miss you when I'm breathing

    [ >< ik krijg het in de gaten ;D ]

    Eliza

    Snel sloeg ik mijn blik af. Heel slim, ongegeneerd gaan zitten loeren. ‘Eh, zo nog even wandelen?’ vroeg hij, ietwat ongemakkelijk. ‘Is goed, waar wil je heen wandelen?’ vroeg ik hem met een lichte blos vanwege het bekijken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    De wolf bromt iets. Dan veranderd de wolf ineens van vorm en staat Ivar voor me. 'Ja klopt, er staat een wolf voor je,' zegt hij met een kleine grijns. Ik schrik even en doe een stap naar achteren maar struikel over mijn eigen voeten en belandt op de grond. Of hij is een hele goede goochelaar. Of ik ben gek aan het worden. Of hij is zo'n poppetje uit Harry Potter dat in een dier kan veranderen. Ik kijk Ivar even aan en weet niet wat ik moet zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    Ik voelde een hand door mijn haren. Het voelde heerlijk. De warmte drong langzaam door mijn haren heen, op mijn hoofd. Ik glimlachte weer en begon zwaarder adem te halen. Dit was fout en snel, maar het kon mij niet schelen. De meesten zouden me voor gek klaren en zeggen dat ik het niet moest doen, maar ik was eigenwijs. Ik deed het toch en het is heerlijk. Ik voelde nog net een kusje op me kruin voordat ik echt compleet in slaap viel.

    Yvo Leroux

    ‘Is goed, waar wil je heen wandelen?’ vroeg ze. Ik zag dat ze licht kleurde. Ik haalde mijn schouders op. 'Maakt niet uit. Ik wil hier weg,' zei ik en dronk het laatste beetje water op.

    [Haha sorry xd misschien dat er straks weer inspiratie komt ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you