• Ik kreeg net een sms dat ik 72 euro moest betalen voor mijn abonnement bij mobistar. Dat betekend dus extra geld, maar ik weet niet hoe het komt dat ik extra geld moet betalen, ik heb niets abnormaals gedaan, toch niet dat ik weet... Ik had alleen op iets geklikt dat mynokia heette maar dat had ik direct weggeklikt. Als ik budget check doe staat er dat ik nu ook al 7 euro moet betalen de volgende keer, maar ik weet niet aan wat.
    Mijn vader vermoord me... :(

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 17:12 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Heb je niets gekocht met je telefoon, of te veel internet gebruikt oid?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    Heb je niets gekocht met je telefoon, of te veel internet gebruikt oid?


    Nee, ik gebruik nooit internet op mijn telefoon...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kijk op de afschriften?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vaag, zou het niet weten sorry.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Illuminati schreef:
    Kijk op de afschriften?


    Mijn vader betaalt altijd via de computer dus ik weet niet of je dat erop kan zien, maar ik kan het wel vragen...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je kan die afschriften opvragen, misschien moet je gewoon eens naar de klantendienst bellen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik heb ook zoiets aan de hand gehad! Dan moet je naar zo'n Nokia-man bellen en dan zorgt die ervoor dat die rekening weg gaat (; zo ging het toch bij mij..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik heb ook zoiets aan de hand gehad! Dan moet je naar zo'n Nokia-man bellen en dan zorgt die ervoor dat die rekening weg gaat (; zo ging het toch bij mij..


    Ik hoop het. Maar er is toch niemand die me geloofd dat ik niet weet wat ik gedaan heb ):


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    idd, of ga even langs je telefoon winkel. een vriend van me werkt bij T-mobile en die vertelde dat ze dat gemakkelijk kunnen zien.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ga weg bij Mobistar! Echt, dat zijn vieze oplichters.
    Ik was ook een jaar bij Mobistar en opeens kreeg ik een factuur van iets rond de €1500 binnen, nochtans had ik helemaal niets vreemds met m'n gsm gedaan. Dus hebben we Mobistar gebeld en die zeiden dat ik zoveel moest betalen omdat ik internet op m'n gsm had gebruikt, maar ik gebruik NOOIT internet op m'n gsm. Alleen als ik wifi heb.
    Dus mijn ouders hebben Mobistar aangeklaagd en uiteindelijk bleek het dus dat ze op de een of andere manier ervoor zorgden dat mijn gsm automatisch internet opende.
    Mijn tip: ga er weg.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Bohemian schreef:
    Je kan die afschriften opvragen, misschien moet je gewoon eens naar de klantendienst bellen?


    comfort in c h a o s

    skinwalker schreef:
    Ga weg bij Mobistar! Echt, dat zijn vieze oplichters.
    Ik was ook een jaar bij Mobistar en opeens kreeg ik een factuur van iets rond de €1500 binnen, nochtans had ik helemaal niets vreemds met m'n gsm gedaan. Dus hebben we Mobistar gebeld en die zeiden dat ik zoveel moest betalen omdat ik internet op m'n gsm had gebruikt, maar ik gebruik NOOIT internet op m'n gsm. Alleen als ik wifi heb.
    Dus mijn ouders hebben Mobistar aangeklaagd en uiteindelijk bleek het dus dat ze op de een of andere manier ervoor zorgden dat mijn gsm automatisch internet opende.
    Mijn tip: ga er weg.


    Klopt. Google maar eens "Mobistar klachten" of "mobistar hoge rekening"

    Er zijn behoorlijk wat klachten over mensen die hun internet niet gebruiken maar op mysterieuze wijze opeens behoorlijk wat blijken te moeten betalen. En die bedragen zitten tussen de honderden tot duizenden euros (3000 is het hoogste wat ik vond)


    quidquid excusatio prandium pro