• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna


    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave
    Dit is wel de goededie van LovingLoser is fout

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 19:33 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Irial

    Wanneer ze opstaat hou ik mezelf tegen hetzelfde te doen. Het lijkt wel alsof het touw dat vanmiddag door mijn buik geregen werd om me naar haar toe te trekken zich nog een keer rond ons middel gedraaid heeft.
    "Zet er maar één op. Maak niet uit welke. Dan pak ik nog wat drinken voor ons. Wat wil je hebben?"
    Haar abrupte afwezigheid naast me doet fysiek pijn. Ik probeer geen grimas te trekken wanneer ik een steek in mijn hart voel.
    "Gewoon water," zeg ik met een glimlach.
    Terwijl ze naar de keuken gaat kijk ik even in het kastje met DVD's. Grijnzend haal ik er The Notebook uit. Dat kan in mijn voordeel spelen. Ik steek hem in de DVD speler en ga terug op de bank zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik glimlach, 'Goed idee,' antwoord ik met nog steeds die glimlach. 'Kom je mee, dan gaan we naar se auto.' zeg ik en steek mijn hand naar haar uit. Hopelijk zou het niet al te opdringerig overkomen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:03 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ok ik heb de notebook nog nooit gezien dus ehm vertel ff? ;D]

    Teske Velez

    'Gewoon water,' zei hij met een glimlach. Ik glimlachte terug en liep naar de keuken. Ik liep een beetje vaagjes. Ik schonk zijn glas weer vol met water. Ik vulde de mijne met ice thea. Ik liep terug met beide glazen. Ik zette ze weer op tafel en ging naast Irial zitten. Ik voelde zijn warmte weer aanwezig. 'En, wat gaan we kijken?' vroeg ik aan hem en glimlachte. De warmte bleef prettig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zelfs ik heb mijn zus over die film horen praten en wert waar die overgaat xD]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:11 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Goed idee,' zegt Ivar met een glimlach, 'Kom je mee, dan gaan we naar de auto.' zegt hij terwijl hij zijn hand naar mij uitsteekt. Ik twijfel even maar neem dan toch zijn hand aan die net als op school erg warm is. 'Je hebt gelijk,' zeg ik terwijl we naar de auto lopen, 'je handen zijn inderdaad altijd warm,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb die film ook nog nooit gezien, dus heel vreemd is het niet... ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ivar

    Ik grijns even, 'Nu snap je misschien ook waarom.' amtwoord ik. Iets daarna zijn we terug nij mijn auto en ik open weer de deur voor Faye waarna ik zelf aan de andere kant in de auto stap. 'Weet jij toevallig hoe laat het is?'


    I only miss you when I'm breathing

    [lees ^^. Het is een heel romantische film.]

    Irial

    "En wat gaan we kijken?" vraagt ze met een glimlach.
    "The Notebook," zeg ik liefjes. "Dekentje nodig?" Ik hou mijn arm uitnodigend omhoog en hoop dat ze erop ingaat. Het steken in mijn borst is al wat minder, maar ik durf wedden dat het weer helemaal weg is als ze tegen me aan zou zitten. Ik zak een beetje onderuit en laat mijn hoofd tegen de rugleuning rusten. Ik heb me nog nooit zo snel zo ontspannen bij iemand gevoeld.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Deze wolf gaat slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ok ik ga nu geen engels lezen XD romantisch dus.. ok ;D]

    Teske Velez

    'The Notebook. Dekentje nodig?' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij zijn arm al uitnodigend omhoog hield. Hij was dus het dekentje. Ik glimlachte en kroop lekker tegen hem aan. Ik voelde zijn heerlijke warmte weer om me heen. Ik was benieuwd hoe dit zou gaan aflopen.


    [Slaap lekker ;d]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 0:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Nu snap je misschien ook waarom.'.zegt hij met een grijns. Als we weer bij de auto zijn doet hij de deur voor me open wat ik ontzettend schattig vindt. Ik stap in waarna hij aan de andere kant instapt. 'Weet jij toevallig hoe laat het is?' vraagt hij. Ik kijk op mijn pols maar zie dat ik mijn horloge niet om heb. Dus haal ik snel mijn mobiel uit mijn broekzak. 'Het is half 7,' antwoord ik waarna ik even naar buiten kijk. 'Wordt het hier altijd zo vroeg donker?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even, 'Ja, het wordt hier inderdaad altijd vroeg donker.' antwoord ik. Ik stel de gps weer in waar haar adres nog in staat en begin weg te rijden uit het bos naar haar huis.

    [Ik ga ook, morgen gewoon eerste uur les. Laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    'Ja, het wordt hier inderdaad altijd vroeg donker.' zegt Ivar. Als we weer bij mijn huis zijn stap ik uit en kijk hem even aan, 'kom je mee naar binnen?'

    [slaap lekker a. Ik ga ook zo maar eens slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Weltrusten voor degene die naar bed gaan ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik sluit ook alvast af.. Ik zorg morgen wel voor een stukje voor Yvo;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you