• Over een paar dagen heb ik een uitvoering van mijn streetdance vereniging en ik lees net in een mailtje van mijn instructrice dat ik vooraan sta! YEAH! Plaats hier jou (favoriete) sport. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tennis, maar ik ben gestopt omdat mijn teammate geen tijd had.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb lange tijd aan voetbal en volleybal gedaan. Dit gaat nu niet meer vanwege de drukte en een blessure, maar op zaterdag train ik het team van m'n broertje.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Paardrijden. En ja dat is een sport.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Paardrijden.
    En voor iedereen die het geen sport vindt: STFU!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Unplugged schreef:
    Slapen


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Fitness


    Tell me about it, stud.

    Kayak


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Unplugged schreef:
    Slapen


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heb 8 jaar gehockeyd, 2 jaar gevoetbald.. Vind veel sporten wel leuk alleen doe het nooit meer.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dansen, tennis, kaatsen, slapen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb een tijd op hoog niveau gehandbald maar door mijn lieve knieën moest ik stoppen. Een kunst knie is nou niet echt iets waar je op zit te wachten op je dertiende maar handbal is nog altijd de mooiste sport. Tennis ook, maar dat komt door Rafael!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vivace schreef:
    Dansen ;]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Fitness


    As travars

    Dansen en Paardrijden, wel gaaf dat je vooraan staat.

    Ik ga waarschijnlijk dansen in het zwanenmeer.


    Firm believer of all that is magic

    Ik hou echt van heel erg veel sporten. Ik heb altijd korfbal gedaan maar ben daar opgegevenmoment vanaf gegaan. Toen ben ik overgegaan naar handbal, wat ik ontzettend leuk vond maar het team sprak me niet bepaald aan. Nu zit ik op badminton omdat heel veel vrienden van mij daarop zitten en het gewoon heel gezellig is. Maar volgend jaar ga ik waarschijnlijk op karate. Maar als er atletiek bij mij in de buurt was, was ik daar op gegaan :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 8:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.