• It's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    -Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    -Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    -...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:24 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Noah Tyler White
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Rang: Bad Boy/Onopvallend
    Innerlijk: Noah is een mysterieus type. Hij kan soms best kortaf doen, maar daar kan hij niets aan doen. Hij is zo'n soort van opgevoed. Hij probeert echt vriendelijk te zijn, maar hij heeft er soms moeite mee. Hij wordt door de directeur gezien als een bad guy; hij spijbelt vaak en komt altijd te laat. Het doet hem niets dat hij vaak gestraft wordt. Er zijn veel mensen die vooroordelen hebben over Noah. Hij is best wel sterk en is ook niet bang om zijn vuisten te gebruiken als iemand hem lastigvalt. Hij ziet er misschien stoer uit, maar heeft stiekem wel een klein hartje.
    Uiterlijk:


    Noah heeft donkerblonde haren, en is lichtjes getint. Hij heeft een sterke kaaklijn en is best breed gebouwd. Hij doet aan kickboksen waardoor hij zeer gespierde armen heeft. Noah heeft grijsblauwe ogen, en als hij lacht heeft hij een kuiltje in zijn rechterwang.
    Extra: Noah haat het prom. Hij vind het overdreven en belachelijk dat mensen zich zo druk maken over één stomme avond.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mag ik een meisje reserveren? Btw Noah is echt knaaap (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    GOSH!
    Die kerel... Ik moet hem toch in een van die rpg's vastkrijgen hoor :')
    En ik reserveer een meisje (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    tuurlijk en hahah dankje ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik reserveer een jongen en meisje!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik reserveer een jongen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [center][/center]Naam: Faye
    Leeftijd: 17
    Rang: Muzikant
    Innerlijk: Faye zit er nogal onschuldig uit maar daarin moet je je niet in vergissen. Ze is geen bitch maar als je arrogant tegen haar doet kan je een grote bek terug verwachten. Ze is erg spontaan en altijd in voor gekke ideen.
    Uiterlijk:


    Faye haar haar is lichtbruin maar doordat het ook blondachtig is ziet ze er een beetje engelachtig uit. Ze heeft een tenger figuur en haar huid is lichtjes getint. Haar ogen zijn aquamarijn blauw en worden omlijst door lange zwarte wimpers.
    Extra:

    Ik vul de rest later in, moet nu eerst trainen

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 11:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje reserveren?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    jup ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Grace Lidman.
    Leeftijd: Zeventien.
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk: Grace is verlegen, zelfs bij mensen die ze goed kent. Tijdens haar hypere buien kan ze luidruchtig zijn, maar meestal verdwijnt ze op de achtergrond. Ze denkt anders dan de meesten, ze denkt méér dan de meesten. Ze zoekt antwoorden op vragen waaraan anderen nog niet denken.
    Verder kan je haar alles toevertrouwen en zal ze altijd proberen om je advies te geven, maar als haar niet uitdrukkelijk wordt verteld dat ze het voor zichzelf moet houden, zullen haar vriendinnen uiteindelijk van het verhaal horen.
    Uiterlijk:


    Grace hecht niet veel belang aan haar uiterlijk, maar wil er ook niet als een half-doodgevroren zwerver bijlopen. Ze spendeert dan ook niet veel tijd voor de spiegel e.d., maar ze zorgt wel dat ze een beetje mee is met de mode. Ze heeft lichtbruine, opgeknipte haren die bijna altijd los hangen. Voor speciale gelegenheden doet Grace iets mooi met haar haren, maar in het dagelijks leven gaat ze er 's morgens gewoon eens door met de borstel.
    Als Grace lacht, heeft ze kuiltjes in haar wangen. Veel mensen zijn jaloers op haar stralende witte tanden.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 18:08 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    mag ik een meisje reserveren, dan vul ik hem zometeen in


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    okeay is goed ;d


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Naam: Michael Thomas Brown
    Leeftijd: 16-3-1994
    Groep: Footballers
    Innerlijk: Michael is een echt football speler door dik en dun. Hij is misschien wel de grootste fan van de Yankees. Hij is een echte macho, nooit bang en niets is te veel. Samen met zijn vrienden haalt hij veel streken uit. Hij heeft goede humor en is erg grappig. Op zijn tijd is hij heel romantisch. Hij is heel eerlijk naar zijn vriendin toe en verwacht van haar het zelfde. Michael kan heel onvoorspelbaar reageren.
    Uiterlijk:


    Extra informatie: Michael is in een dood normaal gezin opgegroeid. Hij heeft een stiefzusje, Lynn, waarvoor hij zijn leven zou geven. Zijn moeder heet Tina en zijn vader heet ook Michael. Samen zijn een gelukkig en gezellig gezin.
    Michael is erg geliefd bij de meisjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren ga ze zo maken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een jongen en meisje reseveren

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer