• Hoi mensen.
    Ik zou graag een story starten maar ik heb niet echt een idee waarover.
    Zouden jullie wat random dingen kunnen plaatsen.
    Misschien dat ik dan wat meer inspiratie krijg^,^.
    Groetjes!

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 16:36 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Iets waar zelden een story wordt over gemaakt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zoek een onderwerp wat nog niet zo vaak gebruikt is?

    Ga wandelen en neem een random voorwerp waar je een story over kan schrijven. Begin met een gemakkelijke Stand Alone en als je er tevreden over bent en als je wil, ga je er mee verder, waardoor het groeit tot een compleet afgeronde story.


    Some people are art and do art at the same time

    Een story over het koningshuis.


    Queer zijn is gewoon alles

    Uhh oke, ik ga eens kijken waar dan zoal story's over gemaakt worden(Kan ik die afstrepen)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Moore schreef:
    Ga wandelen en neem een random voorwerp waar je een story over kan schrijven. Begin met een gemakkelijke Stand Alone en als je er tevreden over bent en als je wil, ga je er mee verder, waardoor het groeit tot een compleet afgeronde story.




    Er is een bos dicht bij mijn huis(5 minuten lopen).
    Denk dat ik daar zo heen ga...


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    (...)



    Er is een bos dicht bij mijn huis(5 minuten lopen).
    Denk dat ik daar zo heen ga...

    Vooral doen!


    Some people are art and do art at the same time

    Weet iemand of ik beter Fanfic of OP kan doen(ik ga niks over 1D maken, dus dat bedoel ik niet Met Fanfic)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    Weet iemand of ik beter Fanfic of OP kan doen(ik ga niks over 1D maken, dus dat bedoel ik niet Met Fanfic)

    Ik zou voor OP gaan, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf het leukst vindt.

    Bubbelien schreef:
    Weet iemand of ik beter Fanfic of OP kan doen(ik ga niks over 1D maken, dus dat bedoel ik niet Met Fanfic)


    Ligt eraan wat voor Fanfic maar ik denk dat sommige mensen sowieso geen Fanfic willen lezen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 16:21 ]


    Physics is awesome

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ik zou voor OP gaan, maar uiteindelijk moet je doen wat je zelf het leukst vindt.



    Ik denk ook dat ik dat ga doen:).
    Kan iemand mij een genre aanraden(Dus Fantasy, avontuur, Horror ETC)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ligt eraan wat voor Fanfic maar ik denk dat sommige mensen sowieso geen Fanfic willen lezen.


    het gaat me er niet zo om of mensen het willen lezen^^
    Maar ik wil gewoon graag schrijven maar ik weet dus niets.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Maak een story over elfjes^-^


    It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves - William shakespeare

    Kan iemand mij een genre aanraden(Dus Fantasy, avontuur, Horror ETC)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    Kan iemand mij een genre aanraden(Dus Fantasy, avontuur, Horror ETC)

    Tja, dat moet je eigenlijk zelf weten. Je moet kiezen waar jij zelf het liefst over zou willen schrijven.
    Maar ikzelf schrijf bijna altijd fantasy, misschien is dat ook wat voor jou.