• Het spel gaat zo:
    Iemand post een wens, en de persoon na hem/haar laat die wens uitkomen op een slechte manier. Daarna post die persoon weer een wens.
    Dus zo:

    Persoon 1: Ik wens dat ik kan vliegen.

    Persoon 2: Je wens komt uit, maar je vliegt tegen een gebouw en gaat dood. Ik wens dat ik honderd euro had.

    Persoon 3: Je wens komt uit, maar je snijdt je aan het papier maar kan niks vinden waarmee je het kan deppen, dus bloed je dood. Ik wens dat ik een broertje had.

    Snap?


    Ik begin:

    Ik wens dat ik niet meer naar school hoef.


    The odds are néver in our favor.

    Je blessures gaan weg, maar valt daarvoor nog dood neer door een teddybeer aanval.

    Ik wens dat ik de tijd kon terug draaien. :(


    Life is full of fake people

    Je wens komt uit en je krijgt een tijdverdrijver, maar je laat hem vallen.

    Ik wens dat mijn hond meer gaat bewegen XD


    Define "good".

    Je wens komt uit, maar hij beweegt zoveel dat hij je tijdens het uitlaten omver trekt en je een doodssmak maakt.
    Ik wens dat ik een berg kan optillen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je wens komt uit, maar de berg valt boven op je als je de controle kwijtraakt.
    Ik wens dat mijn computer het weer zal doen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Je wens komt uit maar op het moment dat hij terug werkt val je dood neer door een hartstilstand.

    Ik wens dat ik me nooit meer ga vervelen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 10:29 ]


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Je wens komt uit, maar je hebt nu zo'n druk schema dat je wenst dat je je weer verveelt.

    Ik wens dat ik in Londen was!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je wens komt uit, je zit in een tunnel maar zodra je een stap zet ga je dood


    Ik wens dat ik nog vakantie had


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Je wens komt uit, maar als je straks weer naar school moet, heb je ineens zo veel huiswerk en toetsen in te halen dat je het niet meer aan kunt en dit jaar blijft zitten.
    Ik wens dat een paar kabouters mijn kamer komen opruimen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Je wens komt uit, maar na het opruimen eisen ze al je geld op en als je dat niet geeft sluiten ze je op in de wc :Y)


    Ik wens dat mijn huiswerk af was en goed gemaakt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je wens komt uit, maar als de leraren je controleren is het zo duidelijk dat je het niet zelf gemaakt hebt, dat ze je allemaal alsnog laten nakomen.

    Ik wens dat ik niet meer elke dag een uur en een kwartier onderweg ben naar school.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Je wens komt uit, maar je bent nu elke dag 2 uur onderweg naar school!:P

    Ik wens dat ik een kat had die altijd wilde knuffelen en die mijn echte kameraad is(K)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:15 ]


    Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

    Je wens komt uit, maar je fietst opeens zo snel dat je overeden word door een bus je breekt op verschillende plaatsen je been en zou nooit meer kunnen fietsen.

    Ik wens dat er nooit meer wat fout kan gaan met mij en de mensen die me dierbaar zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Je wens komt uit maar nu gaat de rest van de wereld dood.
    Ik wens dat de zon gaat schijnen (:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:36 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je wens komt uit, maar het is zo warm door de zon dat je uitdroogt en dood gaat.


    Ik wens zoveel donuts voor de rest van mijn leven zonder dat ik er vol van zit.


    Pretty is just a pretty word.