• Yoda

    Toestemming WvW wedstrijd

    Hallo DuskShine,

    hierbij heb je toestemming om je WvW wedstrijd te starten. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier.

    groetjes, Yoda

    Ik heb toestemming gekregen!!
    Dit is mijn eerste wedstrijd.
    Er kunnen 8-20 spelers meespelen.

    Ik doe de standaard weerwolven wedstrijd, met wat extra personages, hier komen ze:
    De burgemeester:
    Dat ben ik.

    Weerwolven:
    Die moeten als het nacht is mij een pb sturen. Meer informatie daarover komt in de story

    Mensen:
    Kunnen ook via de story stemmen.

    De heks:
    De heks heeft 2 drankjes: een levenselixer en een dodelijke drankje. Zij kan elke nacht kiezen of ze er wat mee wilt doen of nog niks. Met het elixer kan zij iemand tot leven wekken die is gedood door de weerwolven. En naar keuze kan zij ook iemand doden met de dodelijke drankje. Ze kan ze maar 1 keer gebruiken: `1 elixer en 1 dodelijke drankje.

    De jager:
    Als de jager sterft, kan hij in zijn wanhoop 1 schot aflossen en iemand naar keuze vermoorden. Dit kan als hij s'morgens wordt ontdekt, maar ook als de burgers hem op de brandstapel gooien.

    Cupido:
    Hij/zij kan al de eerste nacht de pijlen schieten op iemand(het maakt niet uit of het een persoon of een weerwolf is. Als die twee elkaar hebben gevonden moeten zij proberen om samen te overleven, maar als 1 van de twee sterft, sterft de ander uit liefdesverdriet.

    Beschermengel:
    Zij kan ieder nacht een burger beschermen.

    Slet:
    Brengt elke nacht bij iemand anders door, en is dus niet thuis als de weerwolven komen, maar als de weerwolven de slachtoffer kiezen waarbij zij er is, wordt ze ook gedood.

    Als ik wat fout heb gedaan mogen mensen mij natuurlijk verbeteren.

    De deelnemers mogen als de inschrijvingen zijn gesloten, nummers gaan trekken: de nummers 1-20 jullie mogen dan een reactie plaatsen in de topic.

    Deelnemerslijst:
    Biologist
    Cogsworth
    Eurydice
    Rythmix
    klunicorn
    Appelstroop
    Flanagan
    Sarabi
    Sonatina
    MissSpagetti (Eloquentia
    Torchwood
    404NOTFOUND
    CrumbCake
    PeetaMallark District10
    ColouredWind
    xlufjoetoexx
    x Desire
    Newusername
    naamswijzigingen doorgeven aub.

    http://www.quizlet.nl/stories/80620/weerwolven-van-wakkerdam-wedstrijd/

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 8:42 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    I'm in. Duh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Overigens, weerwolven via de story stemmen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm eh Ja want als er een deel niet stemt via de storyXD
    en de mensen wel
    Wat gaan de mensen dan denken

    Ik hou alles bij via wordt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    *Denkt na*
    Ik wil best meedoen, maar ik heb het nog nooit online gespeeld. Evenals het feit dat mijn vriendinnen zich nooit stil kunnen houden en dat het daarom (bijna) nooit leuk is om mee te doen...

    Ach, schrijf me er maar bij... Wie weet dat ik de eerste ronde toch al dood ga :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Uitleg kan je in wikipedia vinden
    Ik zet je erbij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik snap het hele spel wel hoor (A)
    Ik heb alleen nog niet zo'n geweldige/leuke ervaringen opgedaan. Misschien dat het online spelen van dit spel daar verandering in brengt ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke
    hopen dat je het wel leuk vind hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    I'm in :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ik wil wel meedoen, dit wordt alleen de eerste keer dat ik het online speel,maar ik ken het spel wel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik doe mee, wel de eerste keer dat ik dit speel.
    maar whatever.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Eurydice schreef:
    I'm in :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik wil ook wel meedoen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb jullie erbij gezet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DuskShine schreef:
    Hmm eh Ja want als er een deel niet stemt via de storyXD
    en de mensen wel
    Wat gaan de mensen dan denken

    Ik hou alles bij via wordt


    Kijk, je hebt een ronde, daarin stemt alles en iedereen. Dit is de dag. Daarin stemmen de óók de weerwolven.
    Maar in de nacht stemmen alleen de weerwolven. Dat is toch niet handig als je dat ook in de story doet?
    Dus de weerwolven stemmen twee keer zoveel als de gewone burger. Snappie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    oei
    bedank voor de tip
    Ik ga hem gelijk verbetern:O


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.