• Inderdaad. Stond ik zonet op, zegt m'n moeder meteen "ga maar terug je bed in, ik breng je niet".
    Nou er ligt dus echt massas sneeuw, ze zijn niet eens komen strooien, de bussen rijden niet en de poort van onze garage is vastgevroren omdat de wind er de hele nacht op heeft gebeukt.
    Ik zal straks wel een foto uploaden :')
    Dus wie is hier nog meer thuis door de sneeuw?

    Ons terrasje helemaal ondergesneeuwd



    De sneeuw tot boven m'n knieën D:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:30 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Helaas ligt hier in het Noorden amper nog sneeuw... En helaas is voor mij de universiteit slechts vijf minuten lopen, ik heb niet echt een excuus om niet te gaan.
    Maar geniet van je vrije dag!


    I am an idiot, I move.

    Waar woon jij? Hier schijnt de zon en geen vlokje sneeuw te bekennen. Het is alleen tyfus koud.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb sneeuwvrij.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Junns schreef:
    Waar woon jij? Hier schijnt de zon en geen vlokje sneeuw te bekennen. Het is alleen tyfus koud.


    In België, Limburg. Wij hebben vannacht sneeuwstorm gehad, en het is nu nog steeds aan het waaien en sneeuwen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik Ik Ik!!<3
    No school for me today. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Hier ligt niet zoveel, dus ik ga gewoon naar school. Niet dat ik dat erg vind, want ik heb een leuke opleiding :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chill o.o
    Hier ligt niks, niet dat ik het zo erg vind, want ik heb een hekel aan sneeuw. Koud is het wel, maar ik heb gelukkig de eerste twee uur vrij ^^.


    i put the fun in funeral

    Bij ons is het nagenoeg sneeuwvrij. Nog een klein beetje ligt er sporadisch, maar heb gewoon naar stage kunnen rijden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Drogo schreef:
    (...)

    In België, Limburg. Wij hebben vannacht sneeuwstorm gehad, en het is nu nog steeds aan het waaien en sneeuwen..


    Hier ligt meer zout dan sneeuw en er ligt niets. En bij jou laten ze het gewoon liggen, rare mensen die strooilui.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hier ligt helemaal niks. :'D Alleen een hele grote wolk met in de verte een gat waardoor je een helderblauwe lucht kan zien. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hier ligt geen sneeuw, en ik ben thuis omdat ik ziek.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 9:25 ]

    Ik ben vandaag en morgen zoiezo vrij omdat ik geen toets of mondeling heb. Maar er ligt hier ook aardig wat.......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sneeuw? Het is hier alleen maar stervenskoud, zeker op de fiets met een fikse tegenwind, dus ik zit nu gewoon op school.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ook een sneeuwstorm hier. (Ik woon in België).
    Ik KAN niet naar school. Niet dat ik het erg vind xD
    De sneeuw waait op hopen van een meter hoog.
    Daar geraak je niet door. De bus rijdt ook niet.
    Hier mogen ze anders ook wel sneeuwvrij invoeren!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 9:32 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Blazerer schreef:
    Sneeuw? Het is hier alleen maar stervenskoud, zeker op de fiets met een fikse tegenwind, dus ik zit nu gewoon op school.


    26 - 02 - '16