• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jaa en ik ga eten, ik reageer daarna jaa xx of ff snel.. ]

    Storm

    'Ik blijf zo lang mogelijk op,' Ik lachte ze zei het zachtjes. 'NIET FLUISTEREN IN GEZELSCHAP.' 'Nagaari shutup en ga je kleine koleremond wassen.' 'Bitch!' siste me toe. Ik lachte en knikte naar Nadia, 'Loop veilig?' Probeerde ik nog lachend.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik schrok een beetje van Nagaari. Storm knikte naar me. 'Loop veilig?' zei hij wat lachend. Ik glimlachte naar hem en knikte een beetje. 'Wil jij vertellen aan Dawn waarom ik weg ben?' vroeg ik aan hem. Ik stond op en liep beetje wankelend richting me kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Wil jij vertellen aan Dawn waarom ik weg ben?' Ik knikte. Ik volgde haar voetstappen en zag dat ze nogal wankelend liep. 'Is ze.. mank?' Ik keek Nagaari met grote ogen aan. 'Jij bent echt een domme iets hea? Volgens mij heeft die controlle shit iets met je gedaan ofz..' Ik legde Nagaari op de bank en liep even kort richting Dawn. Ik was van plan, melden en meteen teruggaan. 'Nadia voelde zich niet goed, ze kan niet zo goed met ja.. Drukte omgaan en ze vond het gevecht te heftig dus ehm.. Ja ze is op haar kamer..' Ik keek even twijfelend maar liep toen weer terug, om mijn shirt strak tegen Nagaari's hoofd te houden.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik liep me kamer binnen en deed de deur dicht. Het was aan mijn kant echt een puinhoop. Ik ging dat maar eens als eerste opruimen. Als eerste ruimte ik me kleren netjes op in de kast. Ik trok mijn broek uit. Ik legde die over een stoel heen en deed me pyjama broekje weer aan. De shirt van Storm bleef ik aanhouden. Naast het bed zag ik het kettinkje die ik van Jake had gekregen. Ik twijfelde eventjes, maar deed het toch om. Ik ging op bed zitten en pakte mijn dagboek. Ik sloeg hem open op en begon erin te schrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik keek naar Zendé en knikte, ik legde Dominique iets hoger tegen me aan. Hij bewoog en ik glimlachte, rustig ontwaakte hij. 'Hello Alexander,' grinnikte ik. 'NOEM ME NIET ZO,' gromde hij zacht. Ik lachte, 'Weer de oude,' Ik knuffelde hem plat en hij begon te murmelen. 'Destiny Alexia Fernandes Rodriguez als je me nu niet los laat ga ik nog dood,' zei hij toen. Mijn naam zei hij op het zelfde toontje als dat mijn moeder dat altijd zei als ik iets verkeerds had gedaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek even naar Des maar haalde Nagaari's tasje tevoorschijn en ging haar weer voeren met marshmellows. Hoe moet ik dat doen. 'Zeg het hun beide, ze zien dat je gefrustreerd zijn maar zij weet niet van haar en die ander wel van haar.' Ik schrok van Nagaari. 'Ik zie het in je ogen als je van de een naar het ander kijkt. Ik ken je langer dan vandaag, en ik weet hoe jij kijkt.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Toen ik klaar was met schrijven, legde ik me dagboek onder de foto van Jake. Met de pen erbij. Ik merkte dat ik moe werd, maar ik wou perse wakker blijven. Ik wou dat alles eens duidelijk werd. Ik wou zijn vraag ook nog steeds beantwoorden. Ik gaapte en wreef in me ogen. Ik zou en moest wakker blijven. Het was nog niet eens zo laat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Ben zwaar sjagoo, als in BMTHplaylist sjagoo. En dan ben ik zwaar.. Iig. Ik weet niet of ik later ga reageren maar nu ben ik een en al kak... Ampo u know right?)


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Dewi, kom op. Ik bedoel tell me op whatsapp what happend oke? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Proprius schreef:
    Alexander

    ‘Jij wel dan?’ Vraagt Nouka. 'hmm' zeg ik. 'Het kan leuk zijn maar ik geef het niet mijn voorkeur.' leg ik uit en leun met mijn hoofd tegen dat van haar.

    Nouka

    Ik glimlach even terwijl hij met zijn hoofd tegen het mijne leunt. Mijn vingers strelen nog steeds lichtjes over zijn buik en borst. 'Waar gaat je voorkeur dan naar uit?' vroeg ik hem. 'Komedie, actie?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ( het verzend wel maar 'r staat dat hij niet aankomt. Tozzzzzz maandag haat me ofz. Ik weet btw niet echt iets voor storm of Nagaari en btw, moet Des, Nagaari en Storm niethoren of am i crazy, geoon door haar gave snapje.. )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    'Komedie, actie?' Ik haal mijn schouders op. 'Een komedische actie film?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Nee ik vind allebei wel oke wat heeft jou voorkeur?'

    Nouka

    'Een komedische actie film...' herhaalde ik zacht grinnikend en keek even naar hem op. 'Mijn voorkeur gaat meestal uit naar een drama of romantische film,' reageerde ik. 'Van die echte tranentrekkers,' voegde ik er lachend aan toe en keek even naar de film die opstond. Ik was de draad daarvan helemaal kwijt. 'Wat is je favorite film?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Wat is je favorite film?' Ik twijfel even en denk na. 'Hmm ik weet het niet precies eigenlijk. Ik vind slumdogmilionair leuk. En uhm.. Tja the titanic kan ik ook goed verdragen.'