• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Ik hoorde stemmen, 'Zeg het hun beide,' het is de stem van Nagaari. Ik volg hun gesprek en zucht dan. 'Wat is er Lexi?' vraagt Do dan. Ik kijk hem aan. 'Lang verhaal, Zen ik spreek je zo ik ga Alexandertje hierzo even naar zijn kamer brengen,' grinnik ik dan. Ik loop naar Dawn toe, Ze knikte wanneer ik zeg dat ik Do wegbreng en zo terug kom. 'Ga, maar kom wel terug,' zegt ze dan. Ik knik en loop met Do mee. 'Kom op we gaan naar je kamer, dan ga ik terug naar de les zodat jij kan en GAAT rusten en daarna kom ik nog kijken,' Hij luistert en samen gaan we weg, 'Dus whaddup Lex,' Ik kijk hem aan. 'Ruzie met Storm,' zei ik toen schouderophalend. Hij fronst, 'Hij heeft iets met Nadia dus denk niet meer,' waarschuw ik wanneer hij zijn mond open wil maken. Hij knikt begrijpend. 'Ik heb je blik gezien en het betekent veel die blik heb ik niet meer gezien sinds het uit is met Samuel,' zegt hij dan. Ik slik maar kijk hem dan aan. Samuel was mijn ex, een jongen die deed wat hij wou hij paste bij me tot dat hij mijn beste vriendin begon te versieren. Ik was er kapot van. Ik keek DO aan. 'echt..' Hij knikte, we kwamen aan in zijn kamer en ik stopte hem in. Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd, 'Slaaplekker broer,' zeg ik dan glimlachend. 'Dag nichtje,' zei hij toen ik de deur uit liep. Eenmaal terug in de zaal sprak Dawn, 'De les is over door deze omstandigheden volgende les gaat beter geloof me,' Ik knikte en ging naar de muziekruimte wachtend op Storm. Ik pakte de gitaar en begon toen te spelen, Maroon 5 She will be loved. Ik begon rustig mee te zingen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ OMG hoebedoel je BAM LANG ;O]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    Slumdogmillionair zei me totaal niks, maar toen hij The Titanic zei keek ik verrast naar hem op. 'Meen je dat nou?' reageerde ik en grijnsde even. 'Je bent een van de eerste jongens die ik heb horen zeggen dat ie the Titanic kan verdragen.' Een zacht zuchtje verliet mijn mond. 'Ik moet altijd zo hard huilen bij die film,' grinnikte ik zachtjes en verborg mijn hoofd tegen zijn borst van lichte schaamte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Ik moet altijd zo hard huilen bij die film,' Ik glimlach. 'Nee ik niet maar ik waardeer de liefde die Jack voor Rose voeld. Hij is zeker geen slechte jongen hij is mijn favoriete karakter. Alleen Rose staat me niet zo aan.'

    Nouka

    'Nee, jack is alles behalve een slechte jongen..,'reageerde ik en keek toen even niet begrijpend naar hem op. 'Waarom staat Rose je niet aan? Haar liefde voor Jack was net zo waardevol..' reageerde ik vragend.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Waarom staat Rose je niet aan? Haar liefde voor Jack was net zo waardevol..' Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet niet misschien was het omdat zij hem los liet op dat vlot terwijl er zeker genoeg ruimte was en ze zegt: I never let go jack! en een paar minuten later laat ze hem los.. ' ik schud mijn hoofd.

    Nouka

    Ik trok even een bedenkelijk gezicht terwijl ik terug dacht aan het stukje wat hij bedoelde. Het was al even geleden dat ik die film gezien had. 'Maar ze paste toch niet samen op het vlot? Daarom liet Jack haar er alleen op liggen. En ze liet hem los omdat hij was dood gevroren, tot die tijd heeft ze hem vast gehouden,' reageerde ik en peinigde even mijn hersens af of ik iets vergeten was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Maar ze paste toch niet samen op het vlot? Daarom liet Jack haar er alleen op liggen. En ze liet hem los omdat hij was dood gevroren, tot die tijd heeft ze hem vast gehouden,' Ik haal mijn schoduers op. 'Geen idee maar ik mag haar gewoon niet. Jack is de enige reden dat ik de film kan waarderen. '

    Nouka

    'Geen idee maar ik mag haar gewoon niet. Jack is de enige reden dat ik de film kan waarderen,'reageerde hij schouder ophalend waarop ik zachtjes lachte. 'Ik kan me haar gevoelens wel een beetje indenken, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik een vrouw ben,' plaagde ik zacht en drukte een kus op zijn kaak.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Ik kan me haar gevoelens wel een beetje indenken, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik een vrouw ben,' Ik lach en kus haar. 'Ja misschien wel maar aan de andere kant kun je je ook in leven in Jack.'

    Storm

    Ik volgde Des de hele tijd met mijn ogen, tot mijn opluchting kwam ze nog terug. 'Volg haar, praat. Go ge her tiger.' Ik keek even moeilijk maar knikte. Ik zette haar rustigop de bank en rende half achter Des aan. Even later ging ze spelen. Ik bleef in de opening van de deur staan. Ze speelde She Will Be Loved. Even later zong ik met haar me en liep ik langzaam op haar af, om naaast haar te gaan zitten.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    'Ja misschien wel maar aan de andere kant kun je je ook in leven in Jack,' resgeerde hij na me een kus te hebben gegeven. 'Ja dat ook, vooral gezien het respect die hij heeft voor haar. Dat vind ik nog het aller belangrijkste, het wederzijdse respect,' reageerde ik glimlachend en haalde mijn hand van zijn borst af om op zoek te gaan naar de zijne. 'Wat vind je het belangrijkste in een relatie? Behalve vertrouwen, want dat lijkte me het meest voor de hand liggende.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Aahh dat klinkt soo freakin' cute...]

    Destiny

    Ik hoorde een stem, het was een prachtige stem. Ik keek op en zag Storm staan. Ik glimlachte eventjes, dit voelde goed ik weet niet waarom maar het voelde echt goed. Ik stopte het liedje en zong het af. Ik keek hem afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Wat vind je het belangrijkste in een relatie? Behalve vertrouwen, want dat lijkte me het meest voor de hand liggende.' Ik denk na. 'Een goede band en een veilig gevoel. Dat je gewoon echt jezelf kunt zijn. Snapje?' Ik kijk haar aan en glimlach.

    Nouka

    Ik knikte en glimlachte even. 'Ik snap het helemaal,' reageerde ik. 'Na vertrouwen zijn dat inderdaad twee belangrijke dingen.' Ik ging iets anders liggen zodat ik hem beter aan kon kijken. 'Ben ik de enige die dat gevoel bij jou al heeft?' vroeg ik hem zachtjes en streelde even lichtjes met mijn vingers over zijn kaak.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'