• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahahah We waren te gefocust op de pasta die Des had gemakt ze komen er zo nog wel achter,']


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Is Nagaari nu bij Des? Ik doe wel dat Zendé muziek zat te luisteren en niets heeft gehoord. (:]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Zendé is lucky, Nagaari wilde hem nog foute dingen doen. (6') ]

    Storm

    'Vertel je me als jij vind dat het officieel is?' Ik knikte wild met mijn hoofd. 'Je wilt het al weten hea?' Ik lachte kort en gaf zachtjes een kus op haar mond.

    Nagaari

    'Denk je dan dat ik ervoor moet gaan? Ik weet het niet, de gene die mijn hart heeft gestolen heeft iemand anders, het is nog niks officieels maar ja. Hij zegt dat hij me ook leuk vind en bij god. Wat nu? Hij geeft me hoop, verwachtingen en shit voor dingen die niet zullen gebeuren,' Ik keek even bedenkelijk toen ze verder sip haar pasta at. 'Nou zijn seks is goed.' Zei ik schijnheilig. 'Hahahah maar even serieus, wat je met Zendé wilt.. Idontknow, maar Storm, ik zie die spark in zijn ogen, het probleem is..' Ik keek even moeilijk. 'Bij haar ook.. Maarja, ik zie gewoon die friendzone aura.. Bij Zendé' Ik lachte kort. 'Ik bedoel ik weet niks van aura's maar gewoon het valt op.. Snapje?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Hij knikte wild met zijn hoofd, waardoor ik moest lachen. 'Je wilt het al weten hea?' vroeg hij met een lachje en gaf zachtjes een kus op mijn mond. Ik knikte en bloosde. Ik trok hem weer zachtjes tegen me aan en kuste hem zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Je helpt me niet echt,' zei ik toen. Ik hoorde stemmen vanuit de eetkamer. 'Hey, Ik schep wat op voor Do en Zen en dan brengen we wat voor ze oke? Ik denk dat Do nu wel wakker kan worden,' Glimlachte ik. Ik schepte wat op twee borden en balanceerde het op mijn armen 4 borden dragen was voor mij makkelijk aangezien ik vroeger in een restaurant werkte. 'Shall we go?' Zonder antwoord liep ik alvast weg. Toen we in de eetkamer waren zag ik Nadia en Storm. Nadia lag half op de eettafel en Storm stond tussen haar benen in en voorover gebogen. 'Uhh, ik heb apssta gemaakt dus als jullie willen het is in de pan,' zei ik toen verward. Ik keek naar Gaari, 'Help me please,' gebaarde ik toen met mijn mond. Ik begon het balans van de borden iets kwijt te raken maar met mijn telekinese liet ik ze weer rusten op mijn armen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik werd getrokken en en gekust door Nadia. 'Meisje denkt ze kan me zomaar naar haar toe trekken? Foei.' Ik keek heel streng naar haar en hoorde iemand binnen komen ik keek naar rechts en zag Des daar staan.. Ik keek even met grote ogen en ik was nogal verstijfd. 'Uhh, ik heb apssta gemaakt dus als jullie willen het is in de pan,' Ik bleef nog liggen. 'Eh, ja ik denk dat ik zo wel.. Ehh pak.. Heb best honger.. Dankje..' Ik voelde me awkward en ik zag dat ze wat blikken gaf aan Nagaari. Dit kwam me zo bekend voor.

    Nagaari

    Ik kwam ook binnen maar met een fles cola. Ik keek even naar Des en naar waar ze keek. Ik zag daar Storm op Nadia half liggen terwijl zij op de tafel lag. Ze keek even naar mij ze gebaarde iets. 'Help me please,' moest lijken denk ik. 'STORM VUILE HOER, JE MOET EERST MIJ NEUKEN.. IK HEB ME BEHOEFTES JA!' Ik moest heel hard lachen en nam een bord van Des over. Ik trapte wat op haar kont. 'Grapje ik wil Zendé stelen van Des. Storm heb ik al gehad.' Ik lachte wat maar volgens mij was ik de enige.. Ik zag niet echt alles goed door mijn eigen tranen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Meisje denkt ze kan me zomaar naar haar toe trekken? Foei,' zei hij en hij keek heel streng. Ik moest lachen. Die lach verdween al gauw toen ik Des zag. Ze had het iets over pasta gemaakt en dat het in de pan lach. Ik glimlachte naar haar als dank je. Ik had alleen geen honger. Even later zag ik Nagaari. 'Storm vuile hoer, je moet eerst mij neuken.. Ik heb behoeftes ja!' riep ze. Vervolgens lachte ze hard. 'Grapje ik wil Zendé stelen van Des. Storm heb ik al gehad,' zei ze lachend. Ik zuchtte eventjes en keek toen naar Storm. 'Ze was liever toen ze bij je op schoot zat,' fluisterde ik in zijn oor. Ik ging op me onder armen leunen en gaf hem nog een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Nouka

    Een lichte huivering ging weer door me heen toen zijn handen over mijn lichaam heen gingen. Zachtjes duwde ik hem iets opzij zodat ik nu volledig boven hem hing. Met een grijns op mijn gezicht liet ik een hand over zijn bovenlijf gaan, kraste daarbij zachtjes over zijn huid heen.Ik liet mijn lippen plagend over de zijne heen gaan, kuste hem net niet en streelde af en toe even met het puntje van mijn tong over zijn onderlip.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny

    'Uhh, Oke,' glimlachte ik. Ik zag dat Nagaari ook kwam. 'Laten we naar Do en Zen gaan,' We liepen naar boven en ik klopte op de deur. 'Zen wake up als je in slaap was gevallen dan, i've got food for youu,' song ik half. 'Ik had pasta gemaakt dus alstjeblieft poepp,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    Met het puntje van haar tong streeld ze over mijn odnerlip. Ik lach en neem wat afstand van haar zodat ik haar aan kan kijken. 'Ik vind je echt heel leuk Nouka.'

    Zendé

    'Zen, wake up - als je in slaap was gevallen, dan -, i've got food for youuu,' hoor ik Des vanachter de deur zingen. Ik doe mijn oordopjes uit. 'Ik had pasta gemaakt, dus alsjeblieft poep.'
    'Kom maar binnen hoor,' zeg ik grijnzend. Klinkt eigenlijk heel raar, aangezien ik in Nagaari's kamer ben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nouka

    'Ik vind je echt heel leuk Nouka,' zegt hij na een kleine afstand van me genomen te hebben.'Ik jou ook heel erg, Alex,' reageer ik en kijk hem even schuin aan. 'Waarom heb ik het idee dat er een "maar" achteraan komt?' vroeg ik hem daarna, waarschijnlijk had ik dat gewoon verkeerd en zei hij gewoon dat hij me leuk vond omdat hij dat gewoon wilde zeggen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Waarom heb ik het idee dat er een "maar" achteraan komt?' ik schud mijn hoofd. 'Geen maar ik wilde het gewoon tegen je zeggen.' Grijns ik.

    Nagaari

    'ZENDÉ SCHATJE WE ZIJN THUIS!!' Ik deed de laatste tijd wel gek maargoed het zal allemaal wel. 'Stiekem ben je een fappertje.' Ik lachte tegen hem alsof hij een klein kindje was en gaf hem een bord. 'Eet! Anders krijg je geen kusje.' Ik keek streng maar moest lachen. Ik aaide zijn hoofd, ik voelde me eventjes duizelig maar het ging toen weer. Ik gulpte gulzig uit de cola fles en legde hem toen DICHT op de grond.

    Storm

    Ik keek even lachend naar Nagaari en toen naar Nadia uiteindelijk viel me oog op Des en zei Nadia wat. 'Ze was liever toen ze bij je op schoot zat,' Ik keek eventjes snel en raar naar Nadia. 'Ze is gek, vast een hersenschudding, zowiezo weet ik zeker dat ik en Nagaari de grootste pervs zijn, altijd al geweest.' Ik klonk nogal trots, maar ze was gewoon bijna me zusje.. Dus het was een beetje raar.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    'Geen maar ik wilde het gewoon tegen je zeggen,'grijnsde hij waarop ik lachend met mijn hoofd schudde en een klein kusje op zijn kaak drukite. 'Wat gaan we eten?' vroeg ik hem toen ik mijn maag lichtjes voelde knorren. 'Misschien kunnen we ergens uit?' vroeg ik met een brede grijns. 'Of je moet nog geen honger hebben natuurlijk.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'