• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Nagaari mept steeds op mijn achterwerk, wat ik best wel irritant vind.
    Des stelt voor om naar het strand te gaan. 'Is dat niet verboden, dan?' vraag ik met een lichte frons. Ik weet niet of ze ons wel zo ver uit het huis mogen laten. Niet dat ik het niet wil, het lijkt me heerlijk.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:46 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia Stone

    'Maarja het zal denk ik wel een beetje,' zei hij. Hij ging tegen een muur aan leunen met zijn armen gekruist. Ik schrok toen zijn ogen groter werden. Ik liep naar hem toe en keek hem aan. 'Storm, wat is er?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik grinnikte, 'Nee, tuurlijk niet. Alex en Nouka zijn ook gaan schaatsen dus het zal wel mogen. Dus we gaan?' vroeg ik toen en keek naar Zendé. Ik lachte nog om Nagaari en Dominique.

    Dominique

    'HELLOO LOVE,'lachte ik toen mee. Ze gaf me een knuffel en snel redde ik mijn eten nog. Ik knuffelde haar, 'Laat me even mijn laatste hap nemen. Zullen we by the way Nadia en Storm ook mee vragen?' vroeg ik toen. Misschien niet goed gepland met Lex maar het is misschien zelfs beter voor haar. Ik hapte mijn laatste schepje eten. 'Dus, laten we ons klaarmaken?'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 20:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Wacht ff veranderen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik ging even op de grond zitten en liet alles voor wat het was. Ik voelde me wat duizelig worden en ik tegen Do zijn bed zitten. Ik probeerde zo rustig mogelijk te ademen. Het ging al wat makkelijker.

    Storm

    'Storm, wat is er?' 'Nagaari gewoon, maak me nogal zorgen. Want ze deed erg overblij toch of lag het aan mij?' Ik keek even strak.. Mijn kleine zusje zou het mis zijn..?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Nagaari gewoon, maak me nogal zorgen. Want ze deed erg overblij toch of lag het aan mij?' zei hij. Ik zag aan hem dat hij bezorgd was. Ik glimlachte naar hem en pakte zijn hand. 'Kom, dan gaan we gewoon kijken of alles oké is,' zei ik met een glimlach en trok hem zachtjes mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    'Hey gaat het?' ze greep naar haar hoofd. 'Uhh, ik kan wat proberen?' Ik probeerde haar hoofd te helen. Misschien zou het helpen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Oh, dan gaan we wel, ja,' zeg ik glimlachend. 'Zullen we aan een begeleider vragen of hij of zij ons erheen rijdt?' stel ik dan voor. Ik kijk eventjes naar Nagaari die op de grond zit tegen Do's bed aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    'Uhh, is goed wie zullen we vragen? Valerie is weg, Alex is ergens met Nouka dus wie zullen we vragen?' vroeg ik toen. Do was met Nagaari bezig, 'Gaat het weer?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wie gaat even tegen LovingStyles zeggen dat ze moet reageren? Dan kan Fee mee. (:]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ doe ik wel anders..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ MUWHAHAHA IK BEN IN EEN DIP DUS DUS.. DRAMADRAMA OKAY. DRAMA OVER. ]

    Nagaari

    Het ging al beter maar ik negeerde het. 'Er is niks mis.' Ik glimlachte wat. 'Kom we gaan naar het strand.' Ik bleef glimlachen en stond op.

    Storm

    'Kom, dan gaan we gewoon kijken of alles oké is,' Ik keek even op. 'Is goed maar het zal vast wel, ik moet me gewoon geen zorgen maken...' Ik keek even bednekelijk om na te denken waar we het ook alweer over hadden. 'Eten?'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.


    Nouka

    'Ik vind het prima hoor,' grijnst hij waarop ik hem een zachte duw geef. 'Volgens mij zou je me gekleed in een vuilniszak nog wel meenemen, nietwaar?' grinnikte ik en duwde me van het bed af. Eenmaal rechtop rekte ik me even uit voordat ik aanstalte maakte om naar mijn kamer te snellen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    'Is goed maar het zal vast wel, ik moet me gewoon geen zorgen maken...' zei hij. Ik keek hem aan. 'Eten?' zei hij opeens en ik begon te lachen. 'Wat wil je nou als eerste doen meneertje. Eten of bij Nagaari kijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alexander

    'Natuurlijk ik neem je overal mee naar toe hoe je er dan
    ook uit mag zien.' Grijns ik en sta op. Ik pak een witte
    blouse uit mijn kast en begin die dicht te knopen.