• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik keek even verbaasd en snapte het toen. 'Neeee! Ik bedoel niet vandaag. En nu.' Ik keek trots naar Nadia. Ik stond op en trok Nadia een beetje mee. Ik liep richting de eetzaal.

    ( nu toch wel kleding aan? Xd )

    Nagaari

    'Nee.. Mijn.. Gave..!' Hoor ik Zendé nog tussen het lachen door, ik hoorde het hem zeggen omdat ik met mijn hoofd dichtbij die van Zendé zat want ik was aardig slaap geworden. Zendé kreeg een pet toegereikt en ik ging snel plat op hem liggen met me handen voor me borsten. Ik moest nogsteeds lachen. 'Ikk hou van.. Je gave.' zei ik er nog lacherig bij. 'Hahhaa PERV!' Ik moest harder lachen en bedacht het me dat het vast niet leuk was voor hem. 'Ik bedoel.. Ik ben een perv dus snapje.' ik moest harder lachen om mijn gestammel. Ik keek naar Des en winkte haar van. 'Ga hem leukvinden jij'-blik. En toen knikte ik nee. Ik keek toen met een 'laten we ophouden want dit doet pijn'-blik. Maar volgens mij trok ik alleen maar rare gezichten en hopelijk snapte ze beide die gezichten niet.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ze heeft de kettinkje omgedaan van Jake, ze heeft de shirt aan van Storm en ze heeft een korte broekje aan. haar slaap broekje ;P]

    Nadia Stone

    'Neeee! Ik bedoel niet vandaag. En nu,' zei hij. Hij keek me met een aparte blik aan. Het leek op trots. Ik glimlachte naar hem. Hij stond op en trok me beetje mee. Ik liep lachend met hem mee richting de eetzaal. 'Dus, ik mag wel een ander keer praten met Des erover?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( haha beter anders faalde ik echt.. )

    Storm

    Ik twijfelde.. Wat als het mis ging. 'Suree.' ik stemde maar toee misschien werd het beter. We kwamen de eetzaal binnen en ik liep meteen naar het eten. Ik bekeek het zorgvuldig. Ik pakte een banaan en keek laherig ernaar. 'You like bananas?' ik lachte er nog om en legde hem toen terug, uiteindelijk pakte ik gewoon simpel een rond broodje met sterren.. Tijgerbroodje toch? En stopte hem vrijwel meteen in me mond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik keek verward naar Nagaari. Oke, ik moet hem leuk vinden? Ja ik snapte haar blikken maar al te goed. 'Hoebedoel je dat nou weer, en uhh probeer hem minder te laten lachen zijn gave wordt geactiveerd als hij zich niet concentreerd' telepatheerde ik. Mijn ogen kregen een andere kleur ik voelde het, van grijs/bruin naar groen/grijs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Suree,' zei hij. Ergens hoorde ik wel wat twijfeling in zijn stem. Bij de eetzaal aangekomen liep Storm gelijk op het eten af. Hij hield me een banaan voor. 'You like bananas?' vroeg hij en ik begon te lachen. Hij legde hem uiteindelijk terug en pakte wat anders. Ik ging op een tafel zitten en keek naar Storm.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ OMG. Trailer hungergames en ik wordt GEK. ik MOET MOET MOET die film zien heb namelijk de boeken gelezen xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Bitch, wat moet ik doen dan? Je weet ik ben perverse maar ik kan hem niet opeens een boner geven of iets.. Ik beet lacherig op mijn lip en schudde expres naar me kont toen ik 'boner' bedacht. Dat zou echt raar zijn als ik hem nu een boner ging geven zodat hij stopt. Ik proefde al wat bloed aangezien ik best hard op me lip beet.

    Storm

    'Whaahd?' Ik voelde me bekeken en praatte met me mond vol. Ik kauwde snel en slikte het door. 'Bevalt het uitzicht je?' Ik liep een beetje dreigend op haaar af en gaf haar een klein kusje toen ik bij haar stond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Whaahd?' hoorde ik vaag zeggen. Ik moest lachen. 'Bevalt het uitzicht je?' vroeg hij en hij liep een beetje dreigen op me af. Ik glimlachte naar hem. Ik glimlachte wat meer doen hij me een klein kusje gaf. 'Het uitzicht bevalt me prima,' zei ik blij en ik gaf hem een kusje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik lachte, 'Ik heb een beetje honger...ik ga wat eten, heb nog veel plezier loves,' zei ik toen lachend. Ik liep naar de keuken aangezien ik verschrikkelijke honger had.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ze liet me hier met open mond achter met Zendé die vast zat met zijn gave.

    Storm

    Ik pakte een broodje en stopte hem in me mond. Met dat broodje in me mond ging ik Nadia haar mond poke'en. Ik kietelde haar en dwuude haar een beetje naar achter op de tafel. Ik begon steeds sneller met me vinger sheen en weert e vliegen in de hoop dat ze het uitgilt. Ik lachte alleen maar evil met brood in me mond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Storm stopte een broodje in zijn mond en begon mijn mond ermee te poken. Hij begon me te kietelen en duwde me een beetje naar achteren op de tafel. Zijn vingers gingen steeds sneller. Ik viel achterover en lag nu op tafel. Ik hoorde Storm gemeen lachen en ik gierde het uit. 'Storm stop!' lachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik liep naar de keuken en pakte wat spullen, hmm wat zou ik eens maken. Dacht ik na. Ik pakte de pasta, kaas, room en alle andere dingendie ik nodig had en zette de pasta op vuur. Ik begon de groete te snijden en na een tijdje had ik alles gekookt. Ik schepte wat voor mezelf op en ging op het aanrecht zitten terwijl ik mijn telefoon uit mijn zak haalde. Ik belde Nagaari op, ja zo'n doelloos gesprek terwijl ze in een andere kamer zat. Het ging over en over toen ze op nam. 'Yo with your one and only true love,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Mijn telefoon ging en ik nam snel op. 'Nagaari who's calling?' 'Yo with your one and only true love.' 'serieusly? Marry please? Me.' die zin klopte niet maar dat boeide even niet. 'Eehmaar Des, Zendé is halfdood wat zal ik met hem doen? Boner geven? Bekleuren...?' Ik grinnikte even en ik keek naar Zendé

    ( Gewoon doen alsof hij in slaap is gevallen..? )

    Storm

    'Storm stop!' Ik liet het broodje vallen en hapte naar adem. 'Alleen voor een zoen.' Ik bleef doorkietelen teerwijl ik mijn lippen tuitte.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Alleen voor een zoen,' zei hij. Hij bleef kietelen terwijl hij zijn lippen tuitte. 'Oké, oké!' riep ik lachend. Ik pakte hem beet bij zijn shirt en trok hem naar me toe. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Laat hem maar slapen,' zei ik toen, 'Maar love, ik heb eten.' zei ik toen. Nagaari en eten is net als mij. twee seconden en ze was bij me, 'Pasta, net gemaakt. Dan breng ik zometeen nog wat voor Do en Zendé mee'

    [ ich gehe i think x]


    The duty of youth, is to challenge corruption.