• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Ben ik de enige die dat gevoel bij jou al heeft?' Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'nee zeker niet. Het is gewoon jammer dat ik je leraar ben. Ik voel me net zo'n oud vies mannetje.' Lach ik en kus haar lippen.

    Storm

    'Hey.. Ik weet dat je me haat, maar ik.. En jij.. En Zendé.. En Nadia.. En dit alles.' Ik trok een lang gezicht. 'Het is gewoon..' Ik maakte rare bewegingen. 'KAK.' ik klonk vastbesloten en keek even trots naar Des. 'Het spijt me.. Ik weet niet wat jij in je hoofd kreeg.. Maargoed ik ben gewoon dom bezig..' Ik zuchte zwaar. 'Ik wil geen ruzie met je.' Ik pakte een gitaar en begoon Mercy te zingen en spelen. Najaa zingen deed ik expres fout. Dit was leuk.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka

    Ik lachte zachtjes om zijn reactie. 'Je bent geen vies oud mannetje,' grinnikte ik nadat hij me een kus gaf. 'Je bent een sexy, knappe, lieve, leuke leraar,' zei ik en drukte mijn lippen vervolgens op die van hem. 'En helemaal, en alleen, van mij,' fluisterde ik glimlachend tegen zijn lippen voor ik de mijne er weer op drukte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Destiny

    Ik keek hem vaag aan. 'Ten eerste, praat rustig, ten tweede praat duidelijk, ten derde Zendé? ten vierde, Sorry.' zei ik toen op een gekalmeerde toon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik stopte met spelen en keek kort naar haar. 'Ik ben gewoon een mannelijke slet.. Een mooiboyplayboy.. Ik haat mezelf. En Zendé.. Ja ik dacht dingen en zowiezo wat ik wel weet, als ik bij Nadia weet ik gewoon dat ik Nadia wil en samen zijn en zwaan en zweef en kak. Maar dan opeens kom jij ff langshuppelen. Nooffense..' Ik keek haar schuin aan. 'Ik weet het gewoon niet.. Want ik vind het echt leuk met Nadia en ik en Nadia proberen het nu zegmaar.. Samen zijn en alles. Maar ik ben wel blij.' Ik lijk wel zo'n hopeloos kutkindje van 13 dat jankt om der liefdesleven. Dus eigenlijk, ben net een wijf. 'En jij zegt sorry voor wat?' Ik keek haar schuin aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ik glimlach. 'Toch fijn om te horen en te weten dat ik J mijn vriendinnetje kan noemen. ' ik zet de film af omdat de aftiteling nu begint. 'Dan maar de titanic? ' grinnik ik.

    Destiny

    Ik keek hem verbaasd aan. Ergens deed het me pijn, misschien was ik toch om hem gaan geven. Nee dat mag niet Destiny wordt nu niet zacht. Blijf hard, hij hoeft niet te weten wat je voelt. Hij voelt niet het zelfde voor jou dus probeer het te verbergen. 'Sorry dat ik met je wou praten want hier schiet ik niks mee op, wat bedacht je toen je hier naar toe kwam? Dat is gewoon iemand was om een one night stand mee te hebben?! Sorry maar als je zulke dingen zou denken damn dan ben je echt een mannelijke hoer,' zei ik toen kill. Ja mijn woorden waren hard, kil en het deed me licht pijn om ze uit te spreken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik was het zat om te wachten, maar te moe om hem te zoeken. Bovendien, hij zei dat ik kon slapen. Mij eigen schuld dat wakker bleef, maar ik wou nog steeds dat alles duidelijk werd voordat ik ging slapen. Ik gaapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nouka

    'Vriendinnetje nog wel,' plaagde ik. 'Zo jong en klein ben ik nou ook weer niet.' Grinnikend drukte ik weer een vlugge kus op zijn kaak. 'De Titanic he, durf je dat aan?' vroeh ik hem daarna. 'Want dan mag je je voorbereiden op een nat shirt.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ik voelde dat mijn blik verstrakte. 'Ik kwam hier naar jou om het uit te leggen, misschien vrienden te zijn en .. Jaa gewoon sorry..' Ik voelde me beetje beledigd maar voor wat ik begon erover. 'Maarja ik ga dan maar, ik snap wel dat je niet meer met me om wilt gaan alles..' Ik stond op om te vertrekken en legde even die gitaar weg. Hopend dat ze me zou stoppen en zou vragen voor uitleg.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik hoorde hem denken, hopen. 'Je weet nog steeds niet dat jou gedachte niet veilig zijn bij mij he?' Ik liep naar hem toe en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Ik snap jou echt niet, je komt me vertellen dat je het met Nadia probeert. Besef dat dat me niet boeit. Leg me nu uit waarom je dit allemaal komt zeggen,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    ik sloeg mezelf kort voor me kop. Was het helemaal vergeten. Van haar gave. 'eh vergeten maar. Omdat ik gek word van mezelf en ik wil dat jij niet rare dingen gaat denken in les bijvoorbeeld.. Want ik voel waat voor jou & voor Nadia, en ik weet dat het dom is en alles. Maar gevoelens zijn gevoelens en ik ken jullie niet lang genoeg snap je en alles. Ik ga het zometeen tegen Nadia zeggen... En waarschijnlijk gaat zij haten en jij ook dusja, ben ik wel foreveralone met Nagaari..' Ik keek moeilijk aangezien deze uitleg er met nogal wat moeite uitkwam. 'Dusja, ik voelde en voel wet iets bij en voor jou..' Ik zuchte.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Met open mond stond ik hem aan te kijken. 'Eehhh, wauw,' zei ik toen verbaasd. Jankend kind uithangen had nu geen zin en hell no dat ik dat ga doen. Mijn gevoelige kant komt minder vaak naar voren maar is dat erg? Hij sprak de waarheid en ik keek naar de grond niet wetend wat ik moest doen, woede borrelde in me op, maar waarom? Dat weet ik echt niet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Wauw? Hea? 'Wauw? Ik had zee van scheldwoorfn verwacht..' Ik wipte wat van links naar rechts. Wachtend of ze maybe meer wilt zeggen..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ja XD ik ga slapen XD dit duurt me te lang haha ;P doeiii]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you