• Hallo!
    Ik heb een idee voor een verhaal, maar omdat ik nogal slecht ben in schrijven, denk dat ik enorm de mist in ga gaan...
    Dit is de gedachte achter het verhaal;
    Er zijn drie verhaallijnen, die allemaal beginnen bij 1 woord. Dat woord verbindt de 3 verhaallijnen. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat ze allemaal om 1 ding gaan, [gevoel].

    Zo, dat is de gedachtengang.
    Nu de inleiding;

    'Wit, overal, alleen maar wit. De sterke geur van ontsmettingsstof kriebelde in mijn neus. Ik rilde en dat kwam niet alleen door de geur.'

    'Wit, overal, alleen maar wit. Alle zijden jurken met hier en daar een frulletje. Ik was vrolijk vandaag en dat kwam niet alleen door al die jurken.'

    'Wit, overal, alleen maar wit. Ik keek rond, kleine vlokjes sneeuw dwarrelden trots naar beneden. Ik viel bewusteloos neer en dat kwam niet alleen door de kilte.


    Origineel?
    Wat vind je van de titel 'White'?
    Doen?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 9:32 ]

    leuk! maar misschien is de titel 'white' een beetje amateuristisch? :z

    Wat destemido zegt, misschien kan je beter iets anders voor 'White' of 'Wit' als titel nemen, misschien een synoniem voor die kleur? Zoals 'De kleur van de sneeuw' of 'De lichtste tint', ik zeg nu ook maar wat, het lijkt me wel een interessante story =D


    “Love is a contradiction.”

    Is 'the color of commitment'(de kleur der verbintenis) beter?

    CryztalClear schreef:
    Is 'the color of commitment'(de kleur der verbintenis) beter?


    late reactie, maar JAA! Das een mooie titel (: