• Heej,
    Ik ben op zoek naar leuke, originele stories om te lezen.

    Eisen:
    - Het moet origineel zijn (dus geen fanfiction)
    - Geen JB, One Direction, Twilight, enz.
    - HP en Hunger Games mag je proberen, maar alleen als het heel erg origineel is.
    - Graag zonder fouten getypt en ook echt hoe het hoort, niet: Jantje pak een appel zei piet. Zulke dingen.
    - Een actief verhaal waar wel vaak een hoofdstuk bij wordt geschreven.
    - Verder houd ik heel erg van avontuurlijke, spannende verhalen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Misschien vind je iets van dit verhaal
    --> Hope - Klikkie

    - Onbekende personen
    - hopelijk spannend genoeg xD
    - Geen idee welk genre het echt is ;S Er zit liefde (moet nog komen), een beetje mysterie, marteling,machtsmisbruik,...

    Hopelijk vind je wat je zoekt! ^^

    xx, Plushie



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.
    Het is niet echt spannend of avontuurlijk, maar volgens mij is het wel origineel? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    When the devil fell in love
    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Asylum [16+]

    Pills.
    Injections.
    Experiments.
    Torture.
    Abuse.
    Captivity.


    And you can’t escape, whatever you’ll try.



    Een hopelijk origineel horrorverhaal. De 16+ staat niet voor seksuele dingen, maar voor de sadistische martelingen en de horror. (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:17 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    http://www.quizlet.nl/stories/79574/the-end-i-think/

    Hier is een verhaal waar ik een van deze dagen mee zal beginnen!


    Let's smile'

    Anael is een gevallen engel. Zonder enige reden en zonder duidelijke verklaring, maakt ze een reis tussen twee werelden en belandt ze op de harde, onrechtvaardige bodem van de wereld die wij kennen. Ze wordt gevonden door Alex, die haar belooft om voor haar te zorgen.
    Al snel weet Anael niet meer wie ze is of waar ze vandaan komt en is het aan Alex om haar te overtuigen van haar bovennatuurlijke bestaan. Alex probeert Anael te helpen zodat ze zich kan aan passen in de maatschappij waar ze amper iets van begrijpt.




    De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij een schim tegenkomt van haar jaren later, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor bijster loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...

    Ik weet niet of je het leuk vind, het is een soort fanfiction over professor Layton - dat zijn games en een film, niet echt verhalen als in boeken en films (zoals Twilight, Harry Potter enz.). Hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/79635/professor-layton--the-past-of-my-dear-claire/

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:20 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Daughter of the devil

    Did you ever believe?
    Were you ever a dreamer?
    Ever imagine heart open and free?
    Did you ever deny?
    Were you ever a traitor?
    ...
    This is a call to arms, gather soldiers
    Time to go to war
    This is a battle song, brothers and sisters
    Time to go to war
    ...
    Ever want to be free?
    Do you even remember?
    Want to be god and devil like me?
    Ever want to just stop?
    Do you want to surrender?
    Or fight for victory?
    ...
    Darkness falls, here comes the rain to wash away the past and the names
    Darkness falls, here comes the rain to end it all, the blood and the game
    ...





    In een verlaten villawijk ergens in Engeland woont Monique. op de school waar ze elke schooldag naar toe gaat zitten amper leerlingen, en het is dan ook een wonder dat de mysterieuze Apophis op een dag als nieuwe leerling op de school verschijnt. En om he allemaal nog een beetje enger te maken vinden er vlak na haar verschijning ook nog eens een paar vreemde verdwijningen plaats...


    Live, love, and take a LAUGH!

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Een nieuwe, leuke story over het alledaagse leven van een 17 jarig meisje.


    Shit Happens


    Je maakt het leven zo interessant als je zelf wil.
    Een verhaal over het alledaagse leven van een 17-jarig meisje.
    Een meisje, net zoals jij, die zin heeft in een boeiend leven.
    Maak samen met haar je leven een stuk leuker!




    Check it out!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy