• ik heb hier erg lang over nagedacht, of ik dit zal posten, maar ik heb besloten het wel te doen, aangezien ik denk dat er toch wel mensen op Q zijn die om me "geven"

    Dit is geen verzoek om aandacht, maar om mijn hart te luchten, als je het niet bevalt ga dan alsjeblieft weg

    ik voel me laatste tijd echt verdomd kut
    ik heb ruzie met een vriendin, en heb nu ook vaak confrontaties met mijn beste vriendin.
    ik ben erg lang gepest, en heb dus echt heel weinig zelfvertrouwen.
    ik werd voor vanalles uitgescholden, en ben geslagen, geschopt, gekrabt, van alles.
    maar ik heb nooit tegen iemand gezegt.
    ik heb heel eerlijk gezegt al vaker gedacht aan zelfmoord
    ik heb mezelf nooit mooi gevonden.
    ik vind mezelf nog steeds lelijk.
    mensen acepteren mij niet zoals ik ben.
    mensen lachen mij uit en wijzen me na.
    ik voel me niet fijn, en vaak wil ik niet naar school, om niet uitgelachen te worden, maarja ,ik zal wel moeten.
    ik wil niet meer, ik wil dat alles stopt, dat ik gewoon naar school kan gaan zonder uitgelachen te worden, gewoon geaccepteerd worden zoals ik ben.

    sorry, voor dit hele zeik bericht, maar het moet er gewoon uit, en ik zoek GEEN aandacht


    You're amazing the way you are, never give up!

    been there, done that....
    Ik heb zelfs ergere dingen meegemaakt en kijk wat er van mij is geworden :')
    Je komt er wel overheen(joehoe)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als ik dat zo lees, kun je beter daar een psych gaan O:


    I am an idiot, I move.

    Robbeknol schreef:
    Als ik dat zo lees, kun je beter daar een psych gaan O:

    Misschien van school wisselen? Je komt er inderdaad wel overheen, je bent nog jong. En als je er echt aan onderdoor gaat dan raad ik aan om psychische hulp te zoeken ;)


    Life is hard and then we die

    Hellow Benzozia. I know how you feel.. Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar ik ben doorgegaan. Ben dan nu 18 en happy. Het enigste wat ik je kan aanbevelen is: blijf er over praten met degenen die jij vertrouwt. Geniet van de kleine dingen. En probeer spontaan te zijn bij vreemden.

    Dat laatste zal ik even toelichten. Vaak zul je zien, dat als je gewoon spontaan kletst tegen mensen, dat je toch gewaardeerd wordt. Dat mensen toch lachen om je grapjes. Omdat ze je voorgeschiedenis niet kennen.

    Ik zou nog veel meer kunnen zeggen, maar laat het hierbij. Als je wilt praten stuur gewoon een pb :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Je hoeft niet alles meteen naar een psych door te sturen. Daarvoor moet je toch wel eerst even naar de persoon zelf kijken of er überhaupt risico is voor "stomme" dingen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Je moet dingen wat meer op een rijtje zetten, het meeste zal door de hormonen komen wat je nu voelt, maar dat is niet erg, dat heeft iedereen. Over het grootste kutte gedeelte kom je weer heen. Je kan beter even kijken wat je wél hebt, want dat lijk je nogal eens over het hoofd te zien.


    Your make-up is terrible

    Tja.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    Je moet dingen wat meer op een rijtje zetten, het meeste zal door de hormonen komen wat je nu voelt, maar dat is niet erg, dat heeft iedereen. Over het grootste kutte gedeelte kom je weer heen. Je kan beter even kijken wat je wél hebt, want dat lijk je nogal eens over het hoofd te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja. Ik ben nu zeventien, and I've been there and done that. Je komt er wel overheen, want wat Assasin schrijft is waar. Maar als het echt aanhoudt kun je inderdaad, beter naar een pscych gaan, of van school wisselen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien van school wisselen? Je komt er inderdaad wel overheen, je bent nog jong. En als je er echt aan onderdoor gaat dan raad ik aan om psychische hulp te zoeken ;)

    Assassin schreef:
    Je moet dingen wat meer op een rijtje zetten, het meeste zal door de hormonen komen wat je nu voelt, maar dat is niet erg, dat heeft iedereen. Over het grootste kutte gedeelte kom je weer heen. Je kan beter even kijken wat je wél hebt, want dat lijk je nogal eens over het hoofd te zien.


    Dat!! ^


    Inspiration can hit you any time

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien van school wisselen? Je komt er inderdaad wel overheen, je bent nog jong. En als je er echt aan onderdoor gaat dan raad ik aan om psychische hulp te zoeken ;)


    everything, in time