• Ik zag het op een topic ergens op een site, en bedacht me dat het wel een leuke onderwerp zou zijn.
    En ook heel nieuwschierig was.
    Ik kan er zowiezo niet op antwoorden xd.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Hmm moeilijk.. ik denk toch de eerste zoen met mijn Sloveense (nu ex) vriend. Hij was in Nederland bij volle maan, en we stonden samen bij de kerk nadat we een eindje hadden gewandeld. Vergeet ik niet meer! En mijn eerste vergeet ik natuurlijk ook nooit meer, maar die was niet zo mooi als deze. (;


    ars moriendi


    Shoganai i ne~

    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb geen romantische zoen gehad, omdat alles was bij het uitgaan en dat dus nooit romantisch is, denk ik zo. Nou dan was toch nog de meest romantische met mijn vriend van toen, is nu ondertussen een vriend maar ik weet ook niet wat ik van dat kind moet denken, en dat was toen hij me naar huis had gebracht. Niet echt romantisch.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Pff, weet ik veel. Misschien op de eerste date met mijn vriend. We waren 's avonds/'s nachts naar bedaf gegaan en hebben daar heel lang op een kleedje liggen praten, knuffelen en zoenen.

    Btw dit zijn de bedafse bergen:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wist gewoon dat al dit soort reacties gingen komen toen ik het topic las, haha. Never been kissed myself as well, though.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn meest romantische zoen... Hmm, laat me even nadenken.
    Ik denk dat die op de 12e van mei was dit jaar. Ik was toen bij mijn ex-beste vriend en we hadden een geweldige dag samen, en toen waren we op zijn kamer een beetje aan het schuifelen op het nummer 'Angels' van Robbie Williams. En toen legde hij zo een hand op m'n wang, keek me recht in de ogen en zoende me. Ik kan het niet met woorden beschrijven het was zo romantisch. <3
    Helaas heeft hij daarna al zijn beloften verbroken, mijn hart de grond in gestampt en me verlaten. Dus dat was wat minder ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk die ene waarbij ik keihard op m'n bek ging en hartstochtelijk de grond kuste.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik fietste met mijn toenmalige crush naar huis 's nachts, toen we ineens een langzaam rijdende goederentrein zagen op het spoor. Er kwamen allemaal vuurvonken vanaf, dus wij stapten af van 'wtf'.
    We stonden er een tijdje naar te kijken en die vuurvonken zagen er zo mooi uit, en het was volle maan en tsja. Toen zoenden we (cat)

    Niet echt romantisch maar ik vond het speciaal ja oke haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ten schreef:
    Y'all wanna hear something funny? Never been kissed.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Must have been when me and my boyfriend got together again after a break up that resulted from a huge fight. There were lots of tears and it was pretty messy, but it's one of my best memories about him.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 22:47 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?