• Een vriendin en ik vervelen ons, en we kwamen op het idee op random mensjes te bellen, alleen hebben we alleen maar saaie mensen in onze telefoons, iemand een vrijwilliger om random gebeld te worden door ons?

    Zo niet, iemand die je haat?leraren,familie, exen?
    Nou ja, of iets anders tegen de verveelig.

    p.s. wel ff bij zetten wie we bellen..

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 21:57 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Bel een bedrijf of zo? :3

    Weet je wat je dan moet doen? :'D Die mensen bellen met nummerherkenning uit en dan je voordoen als iemand anders ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Carglass is altijd leuk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Typ gewoon iemands nummer in, maar verander de laatste twee cijfers ofzo en bestel een pizza xd


    Olive

    Remembrall schreef:
    Weet je wat je dan moet doen? :'D Die mensen bellen met nummerherkenning uit en dan je voordoen als iemand anders ;p

    Het zou kunnen, maar mijn mobiel is bijna leeg en ik zoek het niet om mijn oplader van boven te halen... Sorry...


    Deep inside, I've never felt alive

    Als ik dat briefje nog had, had ik je het nummer van mijn wiskundedocent gegeven ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    neem een nummer uit de telefoonboek XD

    Ghehehe nu heb ik zin om je mijn broertjes telefoon nummer te geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ghehehe nu heb ik zin om je mijn broertjes telefoon nummer te geven.


    doe maar, we zijn nu de anonime sms dienst.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    ---

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 19:39 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    0628631810
    Dat is het nummer van mijn zus, zeg niet dat je het van mij hebt. Mijn mobiel is helaas zo goed als leeg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik belde een keer, met een vriendin, een random iemand over het feit dat hij de postcode loterij had gewonnen. Die man zo: 'Echt waar?!' Wij zo vet droog: 'Nee.'
    En toen ophangen. Lachen joh :')


    26 - 02 - '16

    0646628825.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik stop jullie zelluf in de wasmachine xd
    En hebben jullie een idee waardoor mijn beltegoed opraakt?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.