• Leeftijd: Ik ben 21 jaar oud.

    Usernames: Zelena, Inktwit, Sireline.

    Mijn reclame blog: Mijn reclame blog waar men verhalen in kan promoten is hier te vinden.

    Website: tumblr

    Kort iets over mezelf: Ik schrijf al verhalen sinds 2012 en de passie en liefde voor het schrijven is nooit minder geworden. Schrijven is altijd mijn uitlaatklep geweest voor als mijn hoofd te vol raakte met ideeën en fantasieën. Muziek luisteren, televisieseries & films bekijken en fanficties lezen zijn mijn grootste hobby’s maar schrijven is simpelweg de hobby waar ik het meeste van mijn energie en emotie in kwijt kan. Ik ben altijd heel kritisch op mijn eigen verhaallijnen en dat zit mij soms nog wel een in de weg van het plezier hebben maar dat aspect weet ik steeds beter te beheersen. Ik schrijf en lees enkel en alleen over vampieren, heksen en weerwolven . Vampieren zijn mijn grootste passie en obsessie sinds 2008, ik dacht eerst dat dit een fase zou zijn maar naarmate ik ouder word en steeds volwassener, blijft deze liefde hiervoor nog steeds aanwezig. Ik schrijf altijd in het Nederlands.

    Mijn muzieksmaak: Aerosmith, Deep Purple, Guns N' Roses, Led Zeppelin, QUEEN.

    Mijn favoriete verhalen op Quizlet, geschreven door anderen:
    Her Voice van Krolock.
    Always | The Vampire Diaries van Westwick
    Always and forever | The Vampire Diaries van Westwick.

    Mijn favoriete lijstjes op Quizlet door anderen gemaakt:
    Mijn top 10 mythische wezens van Krolock.

    Mijn eigen verhalen:



    Wanneer Tiana een baan krijgt als schoonmaakster bij de rijke familie Mikaelson in New Orleans, is ze er van overtuigd dat het geluk eindelijk een keer aan haar kant staat. Ze wordt erg vrij gelaten met haar werkzaamheden en krijgt voor de werkzaamheden die ze doet een goed salaris waarmee ze een apartementje in de bruisende stad kan kopen. Maar de nachten van New Orleans zijn duister, en een kwetsbare vrouw als Tiana zou niet alleen moeten zijn. Tiana realiseert zich pas echt hoe dicht het gevaar bij huis is, als ze erachter komt dat de familie Mikaelson bestaat uit eeuwenoude vampieren.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:20 ]

    Ah, liefde voor het feit dat je mijn verhalen noemt! (:
    Ik ben helemaal weg van je Originals verhaal, snel verder schrijven jij!


    I was an angel living in the garden of evil