• Hi,
    Ik ben zeer slecht in personages bedenken dus vraag om hulp.

    Het verhaal gaat over een meisje die al sinds ze op Hogwarts zit smoor is op Cedric Diggory. Samen met haar 2 beste vriendinnen zoeken ze allemaal manieren om Cedric van haar te maken. In hun 7de jaar doet Cedric mee aan het toverschool toernooi (ik weet het, Nederlands en Engels door elkaar maar ben nog niet over uit of ik NL namen of Engelse namen zal gebruiken) Hier overlijd Cedric en heel haar wereld stort in.

    Ik zoek 2 meisjes (misschien 3) en 1 jongen. Niet de eerste, maar de beste natuurlijk. Het is vrij simpel, je hoeft alleen maar het lijstje in te vullen:

    Voornaam: -het liefst Britse namen.-
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Verjaardag:
    Uiterlijk: -Geen bekende personen-
    Karakter: -Wees origineel, heb je natuurlijk veel meer kans.-
    Hobbies:
    Familie: -Bloedstatus, gezinssituatie... schrijf maar wat neer.-
    Extra:
    Titel?
    Wil je gewaarschuwd worden?


    Rollen

    Meisjes
    Isabelle Keira Moore
    Rydell Ruby Rivera
    Amelia Elizabeth Ann Reynolds

    Jongen
    Avan Marks

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 23:00 ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Is die goed?? =)


    El Diablo.

    Wacht, ik vul nog een jongen in ^^

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:17 ]


    What do you see? Everything. That is my curse.

    Oké, wel de laatste (zip)


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Voornaam: Avan
    Achternaam: Marks
    Volledige naam: Avan Robert Marks
    Verjaardag: 3 Juni
    Uiterlijk:

    (Ik heb geen plaatje van hem toen hij jonger was, maar nu heeft ie net zo’n haar als zijn vader xD)Kort donkerbruin haar dat hij van plan is om langer te laten groeien (zoals op plaatje) Hij heeft vriendelijk bruine ogen en een klein tintje op zijn huid. De meeste mensen noemen hem schattig, maar dat haat hij. Hij is redelijk groot voor zijn leeftijd en dun.
    Karakter: Hij is een beetje het flirt en macho type, maar hij blijft altijd bescheiden en probeert altijd vriendelijk tegen iedereen te doen. Hij heeft een afschuw voor barbie pop meisjes met te veel make up. Soms kan hij bepaalde dingen niet voor zich houden of floept er zomaar iets uit zijn mond die hij alleen maar dacht en daar schaamt hij zich voor. Hij denkt daar heel vaak aan terug en wenste dat zulke dingen nooit gebeurd zouden zijn.
    Hobbies: Hij zat sinds zijn 6de op honkbal, maar moest daar natuurlijk vanaf toen hij eindelijk naar Zweinstein mocht. Nu vindt ‘ie zwerkbal het einde. Hij vind lezen in de leerling kamer heel leuk en vooral als het een boek is die je niet zomaar even weglegt.
    Familie: Zijn vader,

    James, werkt ergens op het ministerie van toverkunst, maar Avan weet niet waar. Zijn moeder,

    Allison, werkt bij Florian Fanieljes IJssalon in de Wegisweg. De beste band heeft Avan met zijn klein zusje,

    Emma. Ze verschillen 2 jaar.
    Extra: Hij heeft een heuse smekkie verslaving.
    Titel? Dead is just the beginning of love
    Wil je gewaarschuwd worden? Jep =3
    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 22:59 ]


    What do you see? Everything. That is my curse.