• Ik ben Rick, Een jongen van 16 jaar.
    En ik zou het leuk vinden om met iemand aan het mailen te komen.
    Jongens of meisjes dat maakt niet uit maar wel het liefts van ongeveer de zelfde leeftijd.

    Iets over mezelf :
    Ik hou van muziek speel gitaar en ukulele.
    Ik kan een beetje piano. Verder ga ik elke vrijdag en zaterdag naar scouting en dat is ook echt wel mn hobby.
    Ik zit in 4 havo en ik heb het profiel N&G met natuurkunde en informatica.
    And thats about it for now , Als je mn mailbuddy wil worden kun je hier reageren :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hoi, ik ben Marlies, 15 jaar. Ik ben verder ontzettend socially awkward, -hoewel dat minder erg is op internet- maar ik wilde even zeggen dat ik ook in 4havo zit met bíjna hetzelfde profiel -ipv informatica heb ik Mangement&Organisatie- Mijn beste vak is Engels en ik snap nu even geen zak van Natuurkunde en Scheikunde.
    Ik ben een wedstrijdzwemmer, trainer en een bibliotheekopruimhulp -niet lachen, het is best leuk :]- Ik sta open voor allerlei soorten muziek, ben ook altijd blij als iemand nog iets leuks weet wat ik kan luisteren. Ik wil graag gitaar leren spelen, heb wel een gitaar, maar mis het geduld om het te leren, haha. Verder zit mijn hoofd vol met liedjes en ben ik bijna altijd met een koptelefoon op/oortjes in te vinden.
    Mocht je toch met een socially awkard persoon willen praten, dan zeg je het maar :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik wil opzich wel :)

    ik ben een meisje, mijn naam is Jella en ik ben 16 jaar.
    ik hou heel erg van muziek en luister naar zo'n beetje alles. ik kan een beetje piano spelen, maar heb er eigenlijk niet echt genoeg tijd voor.
    ik schrijf graag verhalen en gedichten, en teken heel veel.
    verder zijn mijn hobby's lezen en ik ben een behoorlijke manga/anime fan.
    ik hoor wel of je interesse hebt :)


    me: 5% reality, 95% dreams

    ~Closed~

    Ik heb er niet veel aan om met heel veel mensen dat te doen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.