• Ik weet niet of hij hier goed staat .. maar goed.
    Al meer dan 5 jaar heb ik last van mijn rug. Chronische pijn, want het is er altijd.
    Maandag ging het opeens heel slecht, ik kon niet meer lopen en ben dus ook thuis gebleven. Gelukkig kon ik bij de fysio terecht. Ze heeft behoorlijk lopen duwen en waarschuwde me voor napijn. Nou, dat heb ik geweten ook! Ik kon gisteren niet lopen, niet zitten, niet liggen niets. Alles deed pijn.
    Nou, vandaag zou ik weer naar school gaan, want ik had maar een paar uurtjes les.
    Nu stond ik mijn brood klaar te maken en schiet het opeens in mijn rug. Ik kon niet meer ademhalen en de kleinste bewegingen deden verschrikkelijk veel pijn. Nu heb ik huilend mijn vader gebeld, en die kwam direct terug van zijn werk.
    De dokter is op vakantie en het enige wat de fysio zegt is pillen slikken. Maar geen enkele pijnstiller werkt meer, de volgende stap was morfine pillen en dat wil ik écht niet .. want daar raak je zo snel afhankelijk van.
    Dus nu ga ik maar volgende week om een doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen voor een scan .. want dit gaat niet langer meer. Ik heb alles geprobeerd fysiotherapie - ben bij 4 verschillende geweest. Ik heb steunzolen, pijnsillers en nog veel meer therapieën maar niets helpt.
    Ik word gewoon zó moe van de pijn. (no_chears)
    Sorry voor het zeuren .. sighs.

    Update: Mijn moeder heeft het ziekenhuis gebeld en 6 maart kan ik terecht bij de orthopeed! Hij wil foto's maken en misschien zelfs een scan omdat ik er al zólang mee loop. Nu maar hopen dat ze vinden wat het is!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:21 ]


    To infinity and beyond •

    Het lijkt me echt vreselijk om zo iets te hebben! Heel veel sterkte! (flower)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Oh man, wat erg :(
    Ik hoop echt dat je een oplossing vindt, want morfine is echt kut.
    Als het een troost mag zijn: ik kwam er op een 12e achter dat ik een verdraaiing heb in m'n ruggengraat waardoor ik dus krom loop.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Unplugged schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat jij groot noemt, maar ik heb 10°.


    Dan voel je niks, nee. Pas vanaf 45 ga je echt pijn hebben en moet je geopereerd worden.

    Ik heb ook vaak last van me rug, maar dat komt omdat me bekken verkeert staan, "gekanteld" heet dat en ik ga er nu voor naar mensendieck, misschien heeft dat raad?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mikaelson schreef:
    Ik heb ook vaak last van me rug, maar dat komt omdat me bekken verkeert staan, "gekanteld" heet dat en ik ga er nu voor naar mensendieck, misschien heeft dat raad?


    Heb ik gevolgd ja! Ik heb geleerd hoe ik 'goed' moet lopen, zitten, opstaan .. maar ook zij kon niet vinden waar de pijn vandaan kwam ..


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Benson schreef:
    (...)

    Heb ik gevolgd ja! Ik heb geleerd hoe ik 'goed' moet lopen, zitten, opstaan .. maar ook zij kon niet vinden waar de pijn vandaan kwam ..


    Ik hoop voor je dat ze het vinden,
    en nu maar is er voor zorgen dat ik weer goed ga lopen, ik loop ook gebogen en vind het er verschrikkelijk uit zien vooral laatst toen ik bij mensendieck was en ik voor de spiegel stond en er een spiegel achter me stond. Als ik rechtop ga staan dan lijkt me rug weer zo hol dus hoe we dat moeten fixen zie ik dan daar.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Update: Mijn moeder heeft het ziekenhuis gebeld en 6 maart kan ik terecht bij de orthopeed! Hij wil foto's maken en misschien zelfs een scan omdat ik er al zólang mee loop. Nu maar hopen dat ze vinden wat het is!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:21 ]


    To infinity and beyond •

    Benson schreef:
    (...)


    super! Houd ons op de hoogte als je wilt!! Ben benieuwd :)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 23:14 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn vriend is dankzij het teveel slikken van paracetamol immuun geworden...dus goede zet dat je naar de dokter gaat.
    Succes en beterschap(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.