• Yay! Ik ben een blije dodo want mijn vriendin tagde me net in een bericht op Facebook:

    "Goed nieuws voor alle fans van Glee. De serie komt namelijk in zijn geheel op Netflix te staan, dat meldt RTL Nieuws. De exacte datum dat de show in Nederland beschikbaar wordt, is nog niet bekend.

    30 JUNI?

    Wel is bekend dat over ruim een maand op de Franse Netflix Glee verwelkomd wordt. Het is goed mogelijk dat die datum (30 juni) ook voor Nederland gaat gelden.

    Dus bereid je maar voor op een groot aantal bingewatchavonden. Want de 121 afleveringen, die zijn verspreid over zes seizoenen, zijn goed voor zo'n negentig uur aan kijkplezier."

    Bron: Metro Holland


    Ik ben super blij want ik zat vroeger trouw aan de buis gekluisterd en baalde toen ik het nergens meer kon vinden op internet.
    Zijn er nog mede-Gleeks die hier ook wel blij van worden?
    Ik kan in elk geval niet wachten, ook omdat ik niet veel andere series kijk op Netflix haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Yes yes yes. Also, dit liet mij wel realiseren dat ik 10 jaar geleden voor het eerst naar het middelbaar ging:O dus ik voelde mij ook wel even oud ahah.

    Maar ja al die liedjes weer mee zingen woohoo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jaa heerlijk! En weer genieten van Cory Monteith. Tot die klap van besef weer komt dat hij helaas niet meer onder ons is.
    Maar ik moet toegeven dat ik het meeste uitkijk naar de geweldige uitspraken van Sue (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    JAA!!

    Mede Gleek over here!! Dit nieuws maakt me oprecht zoooo blij. Ik heb wel een DVD box gekocht van Glee. Maar Netflix is gewoon zoveel handiger.

    Ik ben een gelukkig mens.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Netflix is zeker handiger, dan kan je nonstop door kijken zonder van dvd te moeten switchen.
    ik ben liever lui dan moe met die dingen haha
    Maar ik heb ook regelmatig overwogen zo'n dvdbox te kopen maar gek genoeg is het er nooit van gekomen.
    Geduld word beloond blijkbaar hahah


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Netflix is zeker handiger, dan kan je nonstop door kijken zonder van dvd te moeten switchen.
    ik ben liever lui dan moe met die dingen haha
    Maar ik heb ook regelmatig overwogen zo'n dvdbox te kopen maar gek genoeg is het er nooit van gekomen.
    Geduld word beloond blijkbaar hahah


    Van dvd’s wisselen is gewoon vermoeiend, ja hahaha. En mijn dvdspeler is nu ook nog eens kapot dus ik kon het enkel via de PC kijken. Ook niet heel ideaal. Dit komt zo goed uit, haha (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oh nee, dat schiet ook niet echt op
    Dan is dit de perfecte uitkomst inderdaad :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb een groot deel van de dvd's ook, maar op Netflix iets kijken gaat toch sneller op mijn laptop.
    Ik ben dan ook erg blij dat Glee op Netflix gaat komen! Zoveel nostalgie en feels (van Klaine, Rory, Santana, de warblers, Niff, ...)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    OMG JAAA o.o
    dit ga ik sowieso allemaal dus opnieuw kijken zonder enige schaamte. God, wat hield ik van die serie!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Girlicious schreef:
    Jaa heerlijk! En weer genieten van Cory Monteith. Tot die klap van besef weer komt dat hij helaas niet meer onder ons is.
    Maar ik moet toegeven dat ik het meeste uitkijk naar de geweldige uitspraken van Sue (A)


    Let me share this whole new world with you

    Kan niet wachten :D


    LOVE ONE DIRECTION!!

    Omg yaaaas! Hier kijk ik echt naar uit *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nog nooit Glee gezien maar ik ben er eigenlijk wel heel benieuwd naar :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Nog nooit Glee gezien maar ik ben er eigenlijk wel heel benieuwd naar :)


    Grijp je kans zou ik zeggen (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Grijp zeker je kans! Al is het een kwestie van smaak want mijn vriendin vind het niks dat er zovaak in gezongen word.
    Dus haar kan ik niet zo snel zien als mijn Glee-maatje haha
    Gelukkig zitten er nog genoeg Gleeks op Q om mee te fangirlen 😁


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    Grijp zeker je kans! Al is het een kwestie van smaak want mijn vriendin vind het niks dat er zovaak in gezongen word.
    Dus haar kan ik niet zo snel zien als mijn Glee-maatje haha
    Gelukkig zitten er nog genoeg Gleeks op Q om mee te fangirlen 😁

    Het hangt inderdaad af wat je leuk vindt natuurlijk. In mijn geval heeft dat zingen erbij me juist groot fan gemaakt (A)
    Ik ben wel groot (of groter) musicalfan geworden halverwege dat glee uitwas, dus waarschijnlijk zat dat al in me voor het er helemaal uit kwam. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn