• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.




    ~ Verhaallijn ~

    Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

    ~ Relaties ~

    Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

    ~ Overzicht ~

    Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

    Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.


    ~ Rollen ~

    Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar VtdZK > fanoffelton
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Biologist
    Lera(res)ar VvF > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Verzonnen Zwadderaar > Lily Devon > Biologist
    Angelique Jansen > Accidental
    Teddy Lupos > Veerleo
    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Accidental
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > fanoffelton
    Lorcan Scamander > Quiseng
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Molly Wemel Jr. > Havica

    ~ Topics ~

    [url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127480&page=1]Rollenlijst.[/url]

    ~ Where Begins? ~

    Iedereen is aangekomen op Zweinstein en de nieuwelingen zijn gesorteerd. De lessen beginnen, de eerste les is Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:04 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Ik heb genoeg ervaring daarmee. Bijvoorbeeld na de keren dat ik haar lokaal opblies. Greaze is erger als je haar flink boosmaakt maar ik ga wel alleen,' zeg ik en ik ren het lokaal uit.


    Remember to be ridiculous.

    Lucy Wemel

    Waar ga je heen?!' riep ik Rox na terwijl ze het lokaal uit rende.
    Ik was naast Roos gaan zitten. Het was erg fijn om weer eens samen te zijn. Rox Roos en Luce, yep, wij waren de grootste grappenmakers van de hele school. Niemand brak ons record, en als dat wel gebeurde, was die binnen de kortste keren weer door ons verbroken.

    Roxanne Wemel
    'Weet niet, room of requiment denk ik!'
    Die kamer is echt fucking handig als je mij, Roos of Lucy bent.


    Remember to be ridiculous.

    Roos Ariana Wemel

    Ik keek op van Lucy die naast me kwam zitten
    "Heey Luce"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Naomi, ik reserveer voor mezelf ook nog Leraar Vliegles. Stuur ze na jouw les naar het veld voor Vliegles, als je klaar bent met Toverdranken (:, en ik heb gereageerd (:]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Lucy Wemel

    'Room of Requirement? Maar dan missen we de les!' zei ik tegen Roxanne.
    Ja, ik weet het. Het klonk erg raar maar ik was degene van het drietal dat het liefst geen lessen miste.
    'Heey Luce,' klonk de stem van Roos.
    'Rosie! Zie je me nu pas?' zei ik lachend.
    Ik zag dat Roxanne zo snel mogelijk uit het lokaal wilde verdwijnen. Toverdranken was absoluut niet mijn favoriete vak, maar ik hield er altijd zo'n stom knagend gevoel aan over als ik lessen miste. En dat beteknde weer dat ik achter zou lopen op de tentamens, gedoe, gedoe, gedoe. Na even te hebben getwijfeld stond ik op.
    'Oke, dan,' zuchtte ik. 'Kom je ook, Roos?'

    ( is goed maar de helft is weggelopen uit mijn les daarom sta ik ook nu bij jou in je kamer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos Ariana Wemel

    "Ja eigenlijk wel" grijnsde ik
    "Oke voor deze ene keer maar de straf is voor jullie"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Wemel
    Nu Luce meegaat gaat Roos zeker mee, het voelt altijd eenzaam om als enige van ons drie ergens te zitten, zeker als je weet dat de andere samen zijn. Lucy doet altijd ht moeilijkst over het missen van de les, normaal let ik ook op dat ik regelmatig kom maar voor toverdranken zak ik sowieso dus waarom zou ik in de les blijven zitten? Ik heb er niets aan.


    Remember to be ridiculous.

    [Naomi, ik heb al gereageerd ;)]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    'Geweldig laten we opschieten, ze stuurt Scorpius zeker hierheen, hij is braver.'
    Ik zet het op een lopen en hoor de andere achter me aankomen.


    Remember to be ridiculous.

    ( sorry ben niet helemaal bij)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madelaine Sneep> Lerares Toverdranken

    "Nou Potter is net zo erg als zijn vader" begon ik mijn verhaal
    "Nu is hij en volgens mijn gevoel ook de Wemels uit mijn les weggelopen" vervolgde ik mijn verhaal
    "Dus ik stuurde Scorpius hier heen voor Veritaserum maar ik dacht ik kom zelf maar aangezien ik niet met mijn les kan beginnen omdat alleen Scorpius er is" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aurora Greaze > Schoolhoofd
    Ik zuchtte. 'Dat is wel te verwachten. Ronald Wemel was ook niet één van de Braafsten, Harry Potter helemaal niet. Ik heb ook zo'n voorgevoel, laat mij maar.' Madelaine wist dat ik Zweinstein uit mijn hoofd kende, dus ook alle verborgen plaatsen. Net zoals de Room of Requirement. Daar liep ik naar Madelaine naar toe, en ik stond met haar voor die muur met mijn handen op de rug, afwachtend. Daarna zorg ik dat ik genoeg denk aan de meisjes, en daarna verschijnt de deur. Ik liep met Madelaine naar binnen en keek naar de bank. Ik kuchte zodat ik de aandacht van de Wemels kreeg.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:56 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Roxanne Wemel
    We houden stil voor de room of requiment. Hij heeft zich zoals altijd weer perfect aangepast aan de situatie. Hij lijkt een beetje op de Griffoendor leerlingenkamer en ik laat me op "onze" bank vallen, ofwel de bank waar niemand niemand anders als wij het in zijn hoofd haalt om te gaan zitten.


    Remember to be ridiculous.