• NINETEEN YEARS LATER…
    © RPGrechten by Curlzz&DracoWeasley.
    © Auteursrechten by J.K Rowling.




    ~ Verhaallijn ~

    Er breekt een nieuwe tijd aan. Zo zijn er andere leerlingen, andere leraren en er is een ander schoolhoofd. Iedereen zou elkaar mogen, totdat er een wrede, kwaadaardige vijand opduikt die Zweinstein wil uitschakelen. Dan moet hij natuurlijk eerst langs de leraren en het schoolhoofd…

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).
    ~ Alle nieuwe leraren zijn een beetje net zoals de gewone leraren.
    ~ Noem de leraren/het schoolhoofd professor. (bijv. Professor Greaze).
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Niet doorgeven dat je afwezig bent? Rol kwijt.

    ~ Relaties ~

    Relaties mogen, natuurlijk. Waarom niet? Alleen Teddy en Victoire zijn niet meer vrij. Hun hebben namelijk al met elkaar. Tenminste, daar leek het wel op toen ze elkaar voor het eerst kusten bij de trein ~jaar één!

    ~ Overzicht ~

    Griffoendor – Albus, James, Roos, Hugo, Lily, Teddy, Molly, Lucy, Roxanne, Fred en Scorpius.
    Zwadderich – …
    Ravenklauw – Louis, Domenique, Victoire, Lysander en Lorcan.
    Huffelpuf - …

    Jaar één – Lily, Hugo, Louis.
    Jaar twee – Domenique.
    Jaar drie – Scorpius, Victoire, Lysander, Lorcan, Fred, Roxanne, Lucy, Molly, Teddy, Roos, Albus, James.


    ~ Rollen ~

    Schoolhoofd > Aurora Greaze > Curlzz
    Lera(res)ar VtdZK > fanoffelton
    Lera(res)ar Toverdranken > Madelaine Sneep > DracoWeasley
    Lera(res)ar Kruidenkunde > Biologist
    Lera(res)ar VvF > Sverre McDougall > Havica
    Lera(res)ar Dreuzelkunde > Ruard Alphonse > Havica
    Lera(res)ar Vliegles > Milou Slaire > Curlzz
    Afdelingshoofd Zwadderich > Katherine Snape > Biologist
    Verzonnen Zwadderaar > Lily Devon > Biologist
    Angelique Jansen > Accidental
    Teddy Lupos > Veerleo
    Albus Severus Potter > Curlzz
    James Sirius Potter > Quiseng
    Roos Ariana Wemel > DracoWeasley
    Scorpius Malfidus > DracoWeasley
    Victoire Wemel > Accidental
    Roxanne Wemel > Squib
    Fred Wemel Jr. > fanoffelton
    Lorcan Scamander > Quiseng
    Lucy Wemel > xPadfoot
    Molly Wemel Jr. > Havica

    ~ Topics ~

    [url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127480&page=1]Rollenlijst.[/url]

    ~ Where Begins? ~

    Iedereen is aangekomen op Zweinstein en de nieuwelingen zijn gesorteerd. De lessen beginnen, de eerste les is Verweer Tegen de Zwarte Kunsten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 16:04 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Never mind, je kunt het een herhaal lesje maken..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( ja)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roxanne Wemel
    We komen aan op het Zwerkbalveld en er missen nog twee personen: Brave Scorpius en mijn nichtje Molly maar die heb ik nog helemaal niet gezien. 'Lucy waar is Molly eigenlijk?'


    Remember to be ridiculous.

    Lucy Wemel

    'Lucy waar is Molly eigenlijk?' vroeg Roxanne.
    Ik had de avond voordat we naar Zweinstein vertrokken bij oom George en tante Angelique geslapen en was de volgende ochten dus ook meteen met hen meegegaan naar King's Cross.
    'Geen idee - oh, daar!' zei ik en wees naar het roodharige meisje dat aankwam hollen. 'Molly, waar was je?' vroeg ik.

    Roxanne Wemel
    'Mol je hebt een hoop gemist,' barst ik los. 'Roos, Lucy, Albus en ik hebben al strafwerk want we zijn weggelopen bij toverdranken en zijn de hele les voor Greaze en Sneep op de vlucht geweest.'


    Remember to be ridiculous.

    Lily Devon
    Vanaf een afstandje keek ik naar de onuitstaanbare Gryffindors. Ongelooflijk hoe ze zo samen konden zijn. Ik walgde er bijna van, en verlegde mijn aandacht weer naar de les. Allereerst haatte ik het om te vliegen, en ten tweede wist ik al hoe het moest.

    Katherine Snape
    Langzaam liep ik de kerkers af. Ik dacht terug aan de tijd waarin vader hier nog les gaf, en ik zo'n beetje iedere dag hier te vinden was. Ik liet de kou op me inwerken en klopte voorzichtig bij Madelaine aan de deur. Ik had behoefte aan haar gezelschap, al zou zij dat niet hebben.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:56 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ik ga lieverds]


    Remember to be ridiculous.

    [doei!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Madelaine Snape

    Ik zat aan mijn bureau het werk van Scorpius na te kijken
    De enige die de les had gevolgd, Ach Greaze zal ze wel gestraft hebben
    Ik hoorde dat erop de deur geklopt werd
    "Binnen" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( doeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Katherine Snape
    'Binnen,' hoorde ik en ik opende de deur. Ik liep naar binnen en zette me op haar bureau. 'Zozo, hard aan het werk,' zei ik spottend. Gelukkig kende Madelaine me lang genoeg om te weten dat ik dit niet gemeen bedoelde, zoals veel mensen dachten. Dit was gewoon mijn manier van communiceren, bovendien leek ik ontzettend veel op onze vader, meer dan Madelaine.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Valerie Star

    Ik liep het veld op waar we les hadden
    Ja veels te laat ik weet het maar ik ben er nu toch
    "Heey Lily" riep ik toen ik haar zag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madelaine Snape

    Ik keek op van mijn werk
    "Het valt wel mee er was maar een iemand in mijn les de rest was hem gesmeerd" antwoordde ik

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Katherine Sharp > Faal, hier stond eerst Lily Devon.
    Ik kon nog net een lach onderdrukken. 'Dan zullen ze daar alle redenen voor gehad hebben.' Het bleef even stil en ik ging op de stoel tegenover haar zitten. 'Wie?' fluisterde ik. 'Dan kan ik hen nemen in mijn les.' Ik ging weer rechtop zitten. 'Kan ik je ergens mee helpen?'

    Lily Devon
    Ik draaide me geschrokken om. Valerie, mijn vriendin keek mij grijnzend aan. Om een of andere reden kon ik geen woord uitbrengen. 'Alles goed Lily?' vroeg ze. Mijn hersenen maakte contact en ik was weer op de wereld. 'Hoi Valerie,' zei ik en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:28 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Madelaine Snape

    "Me ze hadden een zin om de boeken op te ruimen en toen vroeg ik Scorpius om Veritaserum te halen en toen zijn Albus, Roos, Roxanne en Lucy hem gesmeerd en alleen Scorpius was hier dus nog" zei ik
    "Bedankt voor je hulp maar he hoeft niet ik ik ben toch al klaar" vervolgde ik mijn verhaal
    "Wat brengt je eigenlijk hier?"


    Valerie Star

    "Dat je soms dat ik een onuitstaanbare Gryffindork was ofzo" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer