• -Sorry maar ik weet niet waar dit moet.-

    Normaal gezien heb je mij niet gezien voor een RPG, maar het leek me super leuk om een RPG over The Hungergames te doen. Maar dan met een eigen ideetje.

    Ja of nee?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    -Niemand?-

    Ik schrijf niet over the Hungergames, want ik heb ze nog niet uit.
    Maar als jij dat leuk vind, vooral doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I would join it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil de boeken lezen, maar de bieb bij ons is weg en in de nieuwe in de school hebben ze 'm (nog?) niet.
    Maar ik zou er misschien wel aan meedoen.

    Soave schreef:
    -Niemand?-


    Je mag je eigen topics niet bumpen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee, ik vind RPG's niet leuk. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Er is toch al een HungerGames rpg ? ;oo

    Er is al een Honger Spelen rpg, dus nee. Ik denk niet dat je daar veel mensen mee gaat trekken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er is inderdaad al een Honger Spelen RPG, The Revenge Games, maar volgens mij is het niet verboden om er nog een te openen, toch? En Jepson zei "maar dan met een eigen ideetje", dus mij lijkt het geen probleem.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik weet niet of ik meedoe en er is er inderdaad al een, maar je kan er een openen hoor ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nee


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou wel mee willen doen, ik houd van die boeken. ^^

    Diapal schreef:
    Er is inderdaad al een Honger Spelen RPG, The Revenge Games, maar volgens mij is het niet verboden om er nog een te openen, toch? En Jepson zei "maar dan met een eigen ideetje", dus mij lijkt het geen probleem.



    Dat klopt, die is van mij, maar daarbij zijn er nog the wintergames, the hungergames, en waarschijnlijk nog wel een paar ;p

    OT: ik zou meedoen ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 15:21 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Dat klopt, die is van mij, maar daarbij zijn er nog the wintergames, the hungergames, en waarschijnlijk nog wel een paar ;p

    OT: ik zou meedoen ^^

    Maar die zijn allemaal niet meer actief. Niet zo heel erg, tenminste. The Wintergames is in ieder geval dood.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~