• Weer terug van weggeweest!
    Velen van jullie herinneren zich misschien nog hoe vorig jaar de allereerste editie van Qamp tot stand gekomen is. Voor wie toch nood zou hebben aan een geheugensteuntje: Qamp is een initiatief opgezet door een aantal actieve schrijvers op Q waarbij we ons een hele zomervakantie storten op jawel: schrijven! Te beginnen op 1 juli - bij de start van Camp Nanowrimo - en te eindigen op 31 augustus.

    Dus, hoe doe je mee?
    Je hebt een aantal opties! In totaal duurt Qamp twee maanden:
    - je kan ervoor kiezen om de volle twee maand mee te doen, super!
    - je doet één maand mee: jul of augustus
    - je doet niet mee dacht je dat dit een optie was sykeee

    We sprinten dus in 2 rondes!
    - Juli: Dit is de maand van Camp Nanowrimo. Voor de uitleg van dit evenement verwijs ik graag naar volgend topic: url=https://www.quizlet.nl/topic/187516-camp-nanowrimo-july-2018/]klik[/url].
    Concreet betekent het dus dat we een Q-cabin zullen openen op camp nanowrimo (link hieronder), waar je dus een wordcount kan opgeven en elke dag je geschreven woorden bij kan houden! Wij vragen wel om dit actief te doen: er worden namelijk ook groepsstatistieken bijgehouden en dat is echt superleuk. :)

    - Augustus: Eigenlijk hetzelfde principe als Juli, alleen zonder Camp Nanowrimo cabin!
    Je geeft via dit topic een wordcount op en probeert dit in de maand te halen. En wij blijven elkaar natuurlijk motiveren!


    De dappere Qamp-strijders:
    Q-username // nano-username // titel verhaal // doel maand juli - augustus

    Ohorat // Pixielisje // Rewrite van Onbemand hart // 80k herschrijven yeet


    Links:
    De Q-cabin; Is met een invite. Geef jezelf op en ik add je!

    Er is ook een whatsapp schrijversgroep, waar er waarschijnlijk het meeste in gemotiveerd zal worden! Zit je er nog niet in en wil je er graag bij? Stuur me een berichtje!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 14:07 ]


    A to the Z

    De titel is gelukt hoor :p


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Whieeeee.

    Hephaistion - Delahaye - Adelaarskind (werktitel) - 15K (juli)

    Mn augustus doel komt later wel :'P

    [ bericht aangepast op 30 juni 2019 - 21:07 ]


    Stenenlikker

    Ik doe absoluut mee natuurlijk 😀

    Necessity // Necessity_ // Levenslied; Twee zijden van dezelfde munt // doel juli: herschrijven 40k; doel augustus: 20k schrijven aan Twee zijden van dezelfde munt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MacGyver | MacGyver94 | Seal Team fanfic (voor nu) | 30K

    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 14:41 ]


    Physics is awesome

    Feinics | Canaim | Sleutel tot Geluk | 12K


    From these ashes, I will rise

    Tot hier normaal toegevoegd!
    ik update straks even de lijst in het topic :)


    A to the Z

    Ah, tof dat je dit hebt willen organiseren! Wacht, maar, was het niet zo dat eerst NaNo plaatsvindt in juli en dan Qamp in agustus en in september? Zo is het vorig jaar wel gegaan, geloof ik. Anyway, ik ben van de partij!

    Iucifer // Wolkenkasteel // juli: Fay – augustus: Donker // juli: 15K – augustus: 15K


    look at the stars, look how they shine for you;

    wil je trouwens weer een Qampvuur-topic dit jaar? Doe jij dat? Doe ik dat? Gebeurt het wel/niet? like ik sta open voor pb'tjes als je hier nog iets mee wil (:

    sorry voor nog een reactie. ik wilde de vorige editten, maar ik quotte(?) hem per ongeluk

    [ bericht aangepast op 27 juni 2019 - 11:48 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Klaar // Lasaraline // Blauwe Maan (werktitel, though) // 15k


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hierboven^
    Ik wilde jullie beiden toevoegen maar jullie moeten eerst een project aanmaken voor ik je kan toevoegen in de cabin!

    @paulsen: Ik vind zo'n Qampvuur ding wel weer heel leuk, maar met de activiteit op Q atm vraag ik mij af of er veel mensen daaraan mee zullen doen?


    A to the Z

    Ohorat schreef:

    @paulsen: Ik vind zo'n Qampvuur ding wel weer heel leuk, maar met de activiteit op Q atm vraag ik mij af of er veel mensen daaraan mee zullen doen?


    jaa snap ik! Het kan anderzijds wel weer activiteit naar Q brengen ofc. Misschien is een peiling wel handig dan?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Rozenthee / Zwadderaar / Duizend Vallende Sneeuwvlokken / 50k

    Overigens is er ook een discord met mensen van Q, voor iedereen die dat naast het whatsapp groepje wilt doen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Toegevoegd!


    A to the Z

    Zou je de titel van mijn project kunnen veranderen naar "Adelaarskind (werktitel)"?

    Laat maar, ik zie net dat je nog geen lijst gemaakt hebt en dat ik het in mn post kan aanpassen, hahahaha, oops.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2019 - 21:07 ]


    Stenenlikker

    Yes yes I'm in :Y)
    aarsvogel // AlphaNoodle // Coop-coöperatie // Juli: 10K - Augustus: 10K.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.