• Ja ik vroeg me af welke pyama jullie aan hebben of aan gaan doen
    Draag je een bijpassend setje
    of ga je , net als mij, voor een bij elkaar geraapt zootje
    Ik draag nu een te korte blauwe joggingbroek en een knalgeel, te groot, t-shirt van de camping in Frankrijk, La Romieu


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op dit moment een te groot grijs I <3 NY t-shirt met een afgrijselijke blauwe broek die ik in een outlet heb gekocht :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jogging broek en een t-shirt.

    lijkt ook wel op gymkleren haha XD
    in de zomer een korte joggingsbroek en een shirt met spaghetti bandjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soms een setje, soms een bij elkaar geraapt zooitje, ligt eraan of ik zin heb in het shirt en het broekje xD
    K heb oa een pyama met snoopy xD
    In de zomer draag ik nooit een broek, liever s winters ook nie, maar dat is zo koud

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:18 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn Pyjama is meestal een setje alleen niet als of het T-shirt of de broek nog niet gewassen is.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een paarse gestreepte pyjamabroek en een grijs shirt, maar als het warm is draag ik soms nog wel eens mijn hamtaropyjama :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Nu draag ik een joggingsbroek en een hempje. In de zomer draag ik een shortje met hempje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eh, ik slaap in de pyjama van mijn vriendje. De oude dan, een flanellen met beertjes! LOL!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik draag uh.. naja, mijn onderbroek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nu: joggingsbroek en hempje.
    In de zomer voetbalbroekje en hempje.


    The universal language of art.

    In de winter een pyjama met een lange broek en een shirt met lange mouwen. Allebei graag 4 maten te groot. Op het moment heb ik een knalroze aan, die fucking lelijk is, maar goed. Daar gaat het niet om :')

    In de zomer doe ik niet aan pyjama's :Y) Naakt slapen ftw.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms een kutshirt wat we ooit hebben gekregen van school plus een joggingbroek en dan weer een heerlijke warme pyjama die bij elkaar hoort en dan weer zo'n uberkort broekje plus een shirt (hoort wel bij elkaar) en dan weer een slaap'jurk'. Van alle soorten dus wel een ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mijn gym kleren van mijn oude school. Die doe ik toch nooit aan.
    En anders een joggingbroek en een t-shirt die ik niet echt meer aan doe.

    In de zomer doe ik altijd een voetbal broekje aan met een hempje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, ik heb meestal een oversized t-shirt aan die ik gebruik als pyama. Op dit moment heb ik er eentje aan van Guns 'N Roses.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 0:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik draag nu een flodderbroek die tot juist onder mijn knieën reikt van appels en een zwart topje dat ik ooit kreeg op de vrijgezellenavond van mijn zus...
    er stond ooit een martiniglas op, maar dat is er af gewassen (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Skisokken, een joggingbroek & een hele lelijke knaloranje D&G trui.