• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een kleine lach komt op mijn gezicht door het stemmetje dat Cameron gebruikt.
    'Dank u wel,' ik denk even na, 'mijn edele heer,' lach ik uiteindelijk waarna ik in de auto ga zitten en naar Cameron glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    "Zin in nog een keertje?"
    Grijnzend breng ook ik mijn hand richting zijn kruis.
    "Alleen als jullie er ook zin in hebben," fluister ik zwoel tegen zijn lippen aan.
    Ik laat mijn hand rusten op zijn slappe penis en voel er alweer beweging in komen. Triomfantelijk kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Hevig knikkend trek ik haar tegen me aan. Ik druk een kusje op haar heupen, om zo telkens dichter te gaan naar haar kruis. De kussen worden heviger , en de hartslag in mijn penis verhoogt, zodat ik het voel bonken. Mijn vingers kruipen naar boven, tot haar borsten. Ik masseer ze zachtjes;

    Cameron
    Ik grijns en sluit de deur achter haar, waarna ik snel rond de auto loop om in te stappen. Met een grote zwaai sla ik mijn portier dicht, terwijl ik mijn sleutel zoek. Na wat grabbelen in mijn jaszak haal ik triomfantelijk de sleutel naar boven, en start de auto.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik word helemaal opgewonden, nog meer dan daarnet. Wanneer ik zijn handen op mijn borsten voel kreun ik even.
    "Noah," zucht ik opgewonden. Haast smekend kijk ik hem aan. Het voelt zo goed hem in me te voelen, maar dat kan aan de opwinding en alcohol liggen. Langzaam begin ik hem af te trekken, wanneer hij niet meteen actie onderneemt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Als Cameron de auto start gaap ik even. 'Het is maar goed dat we gaan,' zeg ik. 'Ik begin nu echt moe te worden'. Na blik op de klok in de auto zie ik dat het iets over 2 is. Dat wordt slapen in de les.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Mijn mond valt open van genot. Ik kan een lange kreun niet onderdrukken. Ik draai haar om zodat we in een ander standje liggen (hihih 69) en ik druk weer een kusje op haar kruis. Langzaam open ik mijn mond, terwijl ik nog wat hijg. Mijn warme tong strijkt langs haar kruis, en likt net rond haar gevoeligste plaatsje.

    Cameron
    Ik grijns terwijl ik mijn ogen op de weg houd. Ze vallen bijna toe, dus ik moet veel moeite doen om op te letten. 'Ehm Faye, ik heb eigelijk geen idee waar je woont.', besef ik verlegen terwijl ik automatisch al naar mijn huis rijd.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Ik val al bijna in slaap als Cameron ineens wat zegt. 'Oh, ehm. Boslaan 16,' zeg ik tegen hem. Dan draai ik mijn hoofd een stukje opzij zodat ik naar Cameron kan kijken. Langzaamaan vallen mijn ogen weer dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    Ik kreun wanneer ik zijn tong op mijn kruis voel. Ikzelf druk wat kusjes op zijn penis, en trek hem langAam af voor ik hem in mijn mond neem. Ik heb geen idee hoe dit moet, en of ik het goed doe, maar ik doe mijn best. Ik druk nog een paar kusjes op zijn eikel. Ik kreun zacht.
    "Hmm, Noah, dit hou ik niet lang vol," zucht ik kreunend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    'Melissa, je bent een beest', zeg ik grinnikend van plezier. Dan kom ik met mijn tong op haar clitoris, en zie dat ze geniet. Mijn ritme versnelt, en het zou niet meer lang duren vooraleer ik het ook niet meer uit kon houden, en hem erin zou moeten steken. Voorzichtig ga ik op haar liggen, met mijn penis tegen haar kruis, maar besluit hem er nog niet in te stoten. Ik zou wachten tot ze wanhopig is, totdat ze het niet meer kon houden.

    Cameron
    Ik stel me de straat voor, wat maar zo'n 3 straten verder is dan mijn huis. Ik wrijf met één hand over haar knie terwijl ik haar straat inrijd. Wanneer de auto tot stilstand komt, merk ik dat ze in slaap gedommeld is. Ik grijns met een lieve blik op haar hoofdje, dat wat naar beneden hangt.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Melissa, je bent een beest."
    Ik lach even, en begin weer te kreunen. Een zucht ontsnapt aan mijn lippen wanneer hij mijn clitoris aanraakt. Wanneer hi op me komt liggen, met zijn penis voor mijn kruis, houd ik het niet meer. Ik leg mijn benen stevig om zijn middel, en trek zijn lichaam zo dicht mogelijk tegen het mijne aan.
    "Doe het Noah, alsjeblieft," kreun ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Vaag merk ik dat Cameron over mijn knie wrijft. Slaperig open ik mijn ogen en zie dat we al bij mijn huis zijn. 'Bedankt voor de lift,' glimlach lach ik waarna ik zijn kant op buig en een klein kusje op zijn lippen druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Ik grijns even en laat nog even mijn tong langs haar tepels gaan. Dan, terwijl ik passioneel haar nek begin te kussen, stoot ik wild mijn penis in haar. Telkens harder en harder ga ik in haar. Mijn gekreun klinkt wanhopig in Melissa's oor, ik wil haar zo hard. 'Me... Melissa.' Een zachte kreun weerklinkt in de kamer. 'Doe me pijn.'

    Cameron
    Ik grijns vrolijk en kus mee. De kus wordt wat inniger en heviger., en zachtjes open ik mijn mond. Mijn tong ontmoet haar warme mond, waarna ik na een tijdje de kus afsluit met een zachtige kus op haar lippen. 'Zie je morgen?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    Ik grom luid wanneer hij weer in me komt, en mijn ademhaling gaat weer pijlsnel omhoog.
    "Me... Melissa. Doe me pijn."
    Ik heb niet meteen een idee hoe ik dàt ga moeten doen. Ik kras iets harder met mijn nagels over zijn rug en kreun luid. Alles wordt wazig voor mijn ogen en ik zak weer weg in een ultiem orgasme. Ik lig onder hem te trillen, maar dwing hem gewoon verder te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik had geen idee waarom ik nu weer zoiets dom zei, maar alcohol deed me overduidelijk niet veel goeds. Toch gaat er een zalig gevoel door me heen wanneer een mengeling van pijn en genot door me heengaat, dus ik kreun sneller en harder. Ook stoot ik dieper en sneller in haar, en voel dat het niet meer lang zal duren. Ik glij met mijn hand naar beneden, en begin dan ook haar clitoris te stimuleren.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Ik glimlach. 'Ja,' zeg ik terwijl ik een gaap probeer te onderdrukken. Ik geef nog snel een klein kusje op zijn wang waarna ik de gordel los doe en de deur open. 'Tot morgen,' zeg ik glimlachend voordat ik de deur dicht doe. Dan loop ik naar de voordeur en als ik daar ben draai ik me nog om en blaas een luchtkusje naar Cameron.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered