• Made by SUMMERx




    t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    HurtedHeart is een weekje weg, en heeft ons dit meegedeeld: Als iemand als ik weg ben mijn personages nodig heeft mag diegene die besturen. Maar geen ruzie laten maken of liefde laten voelen bij iemand. Ook niet meevragen met Prom ect.


    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    - Matthew 'Matt' Cooper Pensivia door Crane Onopvallend/Muzikant/Journalist
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Roosevelt Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Roosevelt Onopvallend/Muzikant Jurk
    - Emma Lopez door Roosevelt Onopvallend/muzikant
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:45 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drew

    "Wat gaan we dan doen?" Ik haal mijn schouders op.
    Dan ga ik achter de piano zitten. 'Wil je iets spelen?'
    Vraag ik haar dan en trek haar naast me op het krukje.

    Noah
    Verontwaardigd kijk ik haar aan. 'Hoe durv je zoietz over me te zzzeggen!' stamel ik terwijl ik voor de 3de keer rechtkrabbel, wat me beter lukt dan daarjuist. Waggelend wandel ik samen met Melissa af op het vage licht.


    Cameron
    Ik grijns door haar opmerking, en wordt dan meegesleurd. Zonder te bewegen blijf ik stokstijf staan op de dansvloer, terwijl iedereen rond me tegen me aan begint te schuren. Dit ging nog een lange vermoeiende nacht worden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    Ik moet op mijn lip bijten om niet te gaan lachen als Cameron doodstil op de dansvloer staat. 'Kom op Cam,' zeg ik terwijl ik mijn handen op zijn heupen leg en die mee duw op de maat van het liedje. 'Zo moeilijk is het niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    'Hoe durv je zoietz over me te zzzeggen!'
    Lachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd. Ik loop bijna tegen een lantaarnpaal, maar ontwijk hem op tijd.
    "Dat was een grapje, lieve schat."
    Ik loop naar mijn auto toe.
    "Kom, we gaan naar huis," zeg ik nog een keer.


    Veronica

    "Wil je iets spelen?"
    Ik ga naast hem zitten en kijk even naar de piano.
    "Mag ik?"
    Ik begin zachtjes te spelen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    'Mijn huis is die kant op', en ik wijs ergens in de wilde weg. Leunend tegen de auto kom ik even op adem. Giechelend kijk ik terug op. 'Ohjah, maar ik ging bij jou in bedje slapen...' Een stout glimlachje verschijnt op mijn lippen, terwijl ik haar aankijk.

    Cameron
    Ik voel de bass door mijn lichaam, en begin me wat te ontspannen. Ik ga met mijn hoofd mee op de beat , terwijl ik lachend Faye's ogen zoek. 'Het lukt al wat.', zeg ik best trots.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Mijn huis is die kant op. Ohjah, maar ik ging bij jou in bedje slapen..."
    Ik kijk hem even stout terug aan.
    "Slapen?"
    Ik zet een pruillip op en rijd net onze brievenbus niet neer.
    "Mijn ouders zijn niet thuis, dus we zijn heeeeeeeeelemaal alleen," giechel ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    'Helemaaaaaaaaaaaal alleen?' Giechelend kom ik dichterbij. Ik druk een passievolle kus in haar nek, en stap dan uit de auto. Waggelend loop ik naar de andere kant, om haar portier open te houden. Ik til haar op en wandel grinnikend de tuin in, terwijl ik met moeite niet in de haag beland.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Faye
    'Het lukt al wat,' zegt hij trots. Ik haal mijn handen van zijn heupen en glimlach naar hem. 'Ik zei toch dat het wel zou lukken'. Ik beweeg met mijn heupen perfect mee op het ritme terwijl ik Cameron aan blijf kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Melissa

    Ik giechel zachtjes wanneer hij me kust in mijn hals en mijn deur openhoudt.
    "Dank u wel!" roep ik lachend en buig even wanneer ik uitgestapt ben. Ik draai met veel moeite de auto op slot en pluk hem uit het gras.
    "Kom, schattie. Ik heb plannen met jou."
    Ik trek hem mee naar de deur en probeer de sleutel in het sleutelgat te steken.
    "Zit stil," giechel ik tegen het sleutelgat.
    Met twee handen lukt het na een tijdje, en ik val half naar binnen.
    "Welkom in mijn nederige stulpje."
    Ik buig weer en kijk hem giechelend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noah
    Ik volg haar, maar struikel over het deurtrapje. Languit val ik met een harde plof op de grond. 'Au.' jammer ik zielig terwijl ik rechtkrabbel. 'Noah wil kusje?' vraaag ik met een pruillipje.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Cameron
    Gefascineerd door haar lichaam, blijf ik even stilstaan. Het beweegt perfect mee op de maat, iets wat onmogelijk is voor mij. 'Wow.', zeg ik terwijl mijn blik geplakt blijft op haar heupen.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    "Au. Noah wil kusje?"
    Ik kijk hem lachend uit.
    "Kom, Noah wil kusje."
    Ik neem zijn hand vast en sleur hem mee naar mijn kamer. Ik hik af en toe nog eens lachend en in het midden op de trap blijf ik staan.
    "WACHT! Blijf hier staan," zeg ik giechelend. Ik loop snel naar de keuken, en open de deur naar de wijnkelder. Ik struikel over de laatste paar treden, en lachend gris ik een fles mee naar boven. Ik loop weer naar Noah en zwaai met de fles.
    "Feestje!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Wow,' hoor ik Cameron zeggen. Als ik even naar hem kijk zie ik dat hij naar mijn heupen kijkt. Ik pak met een van mijn handen zijn gezicht vast en dwing hem me aan te kijken. 'Mijn ogen zitten hier,' zeg ik met een ondeugend lachje terwijl ik blijf dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah
    Ik grijns breed als ze terug voor me staat met een oude fles wijn. 'Whoehoeeeeehw!' schreeuw ik door heel het huis, volgens mij hadden zelfs de buren het gehoord. 'Sorry', giechel ik en loop dan snel de trap op.'PAK ME DAN!!!!' Ik open de deur van de eerste kamer en mik op het bed, maar plof op de grond neer.

    Cameron
    Grijzend kijk ik haar aan, terwijl ik me terug focus op haar prachtige ogen. Als ik hoor dat de muziek plots verandert, en ze een slow draaien, grinnik ik en aarzel ik niet om haar hand vast te pakken. 'Mag ik deze dans van u?' grijns ik terwijl ik een koninklijk buiginkje maak.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:04 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Melissa

    'Whoehoeeeeehw! Sorry. PAK ME DAN!!!!!"
    Ik loop hem lachend achterna en zie hem plots niet meer. Dan merk ik dat hij al in mijn kamer is. Lachend sluit ik de deur en kijk hem wenkbrauwwiebelend aan.
    "Well hello there, sexy," zeg ik zwoel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.