• Hoii,
    Vampire Direction is een story die gaat over One Direction die veranderen in vampiers, misschien willen jullie hem lezen? :D
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Proloque:

    Lucy Jamesson

    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction!
    Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan.
    Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit.
    Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'.
    Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe?
    Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten.
    Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog.
    vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    x. 12+
    x. One Direction bestaat.
    x. gebaseerd op de Twilight saga.

    Vampire Direction

    XX 1Derfulx

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 20:21 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    @Embraced wat is beta-readen dan?


    nothing is true, everything is permitted.

    Payned schreef:
    Het idee leek me leuk, maar toen las ik je stukje en haakte ik af. En het is gebaseerd op de Twilight Saga en ik heb het niet echt op dat soort vampieren.


    The universal language of art.

    1Derfulx schreef:
    @Embraced wat is beta-readen dan?


    Er zijn hier users op Quizlet met een paarse naam. Zij kijken je hoofdstuk na op spelfouten en/of voegen er eventueel iets aan toe. Onder aan je hoofdstuk staat zo'n link; beta aanvragen. Klik daar op en er wordt een verzoek verstuurd naar zo iemand nadat je de eisen hebt aangevuld.(:

    Soave schreef:
    (...)

    Er zijn hier users op Quizlet met een paarse naam. Zij kijken je hoofdstuk na op spelfouten en/of voegen er eventueel iets aan toe. Onder aan je hoofdstuk staat zo'n link; beta aanvragen. Klik daar op en er wordt een verzoek verstuurd naar zo iemand nadat je de eisen hebt aangevuld.(:


    oke dankje, ik zal er naar gaan kijken ~ x


    nothing is true, everything is permitted.

    Bah, wat een negatieve reacties, ik vind het juist wel leuk!
    Iedereen heeft een andere smaak en niet iedereen is topschijver, sommige mensen vinden het leuk om voor de lol te schrijven.
    En hoezo is een schrijfstijl gelijk 'irritant?, iedereen heeft een andere stijl zoals ik al eerder zei, toon daar een beetje respect voor of reageer anders niet, nobody is perfect!

    Ik vind het echt een leuk idee ik ga het gwn lezen en kijken wat ik ervan vind
    Ik hou zo ie zo van fantasy verhalen ;)


    Tears don't mean you're losing

    Eigen schrijfstijl: Ok.
    Typfouten en spaties tussen iedere zin: Nee, dankje.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Uneventful schreef:
    Ok. Vampieren moet je niet mengen met 1D. K? Bye.


    Als jij er zo over denkt, oké. Maar zeg dat gewoon even aardig.
    Ik vind het wel een leuk idee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jepson schreef:
    (...)

    Er zijn hier users op Quizlet met een paarse naam. Zij kijken je hoofdstuk na op spelfouten en/of voegen er eventueel iets aan toe. Onder aan je hoofdstuk staat zo'n link; beta aanvragen. Klik daar op en er wordt een verzoek verstuurd naar zo iemand nadat je de eisen hebt aangevuld.(:


    Dat ja :)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Sweetest schreef:
    Eigen schrijfstijl: Ok.
    Typfouten en spaties tussen iedere zin: Nee, dankje.


    In iedere zin een typfout is wel heel erg knap, een paar kunnen gebeuren, maar in elke zin lijkt me sterk?
    en spaties, vind ik zelf gewoon overzichtelijk, dus dat is gewoon mijn stijl.
    sorry als het je stoort.


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik vind dat je het gewoon moet schrijven, als jou het leuk lijkt. En trouwens, het heeft wel wat. Het is opzicht origineel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Uneventful schreef:
    Ok. Vampieren moet je niet mengen met 1D. K? Bye.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sommige mensen kunnen zo respectloos zijn, laat de schrijfster gewoon lekker schrijven, het is toch haar eigen keuze! het is een mooi verhaal trouwens!


    When he opens his arms and holds you close tonight, It just won't feel right, 'Cos I can love you more than this.

    Nou.. Ik heb een abo, en ik moet zeggen dat het gewoon een leuk verhaal is. Dan kijk ik over de schrijfstijl/lay out heen. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen het niet leuk vinden hoor, maar dan denk ik dat je het beter wat milder kan brengen, of gewoon niet reageren op dit topic.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:03 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Caelan schreef:
    Nou.. Ik heb een abo, en ik moet zeggen dat het gewoon een leuk verhaal is. Dan kijk ik over de schrijfstijl/lay out heen. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen het niet leuk vinden hoor, maar dan denk ik dat je het beter wat milder kan brengen, of gewoon niet reageren op dit topic.


    When he opens his arms and holds you close tonight, It just won't feel right, 'Cos I can love you more than this.