• ik ben morgen een spreekbeurt, en ik ben eigenlijk nog niet klaar, maar ik durf echt niet!!
    het komt zelfs zo ver dat ik bijna gluten wil gaan eten( ik heb coeliakie dus mag ik geen gluten, en als ik dat wel eet, word ik ziek enzo)....

    WAT MOET IK DOEN?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:33 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Help mag niet alleen in je titel en niet zo aanstellen. Komt allemaal wel goed.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    uhm.. 1, hoofletterige titel mag niet
    2. adem in door je neus, en uit door je mond, endenk dat de hele klas doof is en dat ze je tochniet horen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Everdeen schreef:
    Help mag niet alleen in je titel en niet zo aanstellen. Komt allemaal wel goed.


    comfort in c h a o s

    Je mag de titel niet in hoofdletters doen.

    OT: Iedereen is zenuwwachtig voor een spreekbeurt. Er zijn er zelfs die nog zenuwwachtiger zijn dan jij, geloof me. Je doet gewoon rustig je spreekbeurt, en voor je het weet ben je ervan af.
    Tips: Doe iets aan waar je je lekker in voelt en sta stevig op de grond.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:11 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    gewoon rustig blijven
    Je bent een magneet
    Je positieve gedachten zorgen voor positieve gevoelens
    En positieve gedachten werken 100x zo snel als negatieve gedachten
    Het is Het Geheim van het Geluk
    Als je positief denkt gebeuren er postieve dingen in je leven
    maar als je negatief denkt gebeuren juist die dingen
    Je gedachten zijn een aantrekkings kracht
    Jij bent een magneet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon doen. (:
    Je moet sowieso toch en je bent er het best zo snel mogelijk van af.
    Zo erg is het trouwens niet hoor. Als een klas naar de ene spreekopdracht achter de andere moet kijken, zijn de meesten na een tijdje toch niet aandachtig of zijn ze met hun eigen opdracht bezig.
    Het valt beter mee dan je zou denken. Gewoon voor een paar minuten je verstand op nul zetten, zeggen wat je te zeggen hebt en je bent er van af. (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:22 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je moet die spreekbeurt sws houden, dus je kan maar beter rustig blijven. Iedereen moet trouwens een spreekbeurt houden en iedereen is daarvoor ook zenuwachtig, dus geen rede tot paniek. En dat je spreekbeurt nog niet af is, tja gewoon even doorwerken dan maar...

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:25 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Titel mag idd niet in hoofdletters. Volgende keer melden via de meldknop, alsjeblieft. (:
    > aangepast

    succes!


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Titel mag idd niet in hoofdletters. Volgende keer melden via de meldknop, alsjeblieft. (:
    > aangepast

    succes!

    Ik zweer je dat ik gemeld heb(cat)

    OT: En hoe is het gegaan? Ging het goed?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    echt iets voor mij, het ging gewoon goed.
    ik zei alleen wat veel uh...eh...
    enzo.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fijn dat het goed ging(bloos)
    Iedereen heeft daar last van hoor, ik ook (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Histoire schreef:
    Gewoon doen. (:
    Je moet sowieso toch en je bent er het best zo snel mogelijk van af.
    Zo erg is het trouwens niet hoor. Als een klas naar de ene spreekopdracht achter de andere moet kijken, zijn de meesten na een tijdje toch niet aandachtig of zijn ze met hun eigen opdracht bezig.
    Het valt beter mee dan je zou denken. Gewoon voor een paar minuten je verstand op nul zetten, zeggen wat je te zeggen hebt en je bent er van af. (:


    En gewoon je spreekbeurt afmaken. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt