• Yeah, ik kom hier even zeiken over eerstejaars die ik ken.

    Ik zit dus in de derde nu en mijn school ligt wat verder op als de andere school. 1ste & 2de jaars zitten in een ander gebouw dan ons. Gesplitst dus. Maar sommige eerstejaars zijn echt zo erg.

    Een meisje dat ik ken, 2de jaars. Had ze een foto op Facebook geplaatst en daar had ze een super kort rokje op aan (je zag letterlijk haar onderbroek) met daarop een topje waar je veel inkijk had op haar borsten en dan van die hoge naaldhakken. Oké ja, voor mij nogal hoerig maar oké. (Dit is dat meisje wat zwanger was en abortus heeft gepleegd, waar ik lang geleden een topic over heb gemaakt.) Ze had een paar reacties van vriendinnen, de rest was allemaal eerstejaars jongetjes die gewoon op haar zaten te geilen. Dan denk ik echt; heb je niks beters te doen?
    Een ander meisje is eerstejaars, nog 12 en die draagt gewoon al bakken make - up.

    Zo gaat dat dus tegenwoordig? Toen ik in de eerste had bijna niemand make - up op. Sommige hadden wel eens mascara op maar de eerstejaars die ik nu ken hebben foundation, mascara, eyeliner, blush en al die shit op.

    Maar wie ben ik om ze tegen te houden? Juist ja, niemand.
    En ik zeg niet dat alle eerstejaars zo zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:51 ]

    Nah, we veranderen een beetje in de oude opaatjes met "vroeger was alles zoveel beter". Laat ze gewoon, als zij dat willen doen, doen ze dat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ken het hoor, alleen bij ons zijn het tweede jaars. De eersteklassers zijn meestal nog van die make-uploze minimensjes. Meestal. En ik wil niemand beledigen.


    Destroy what destroys you.

    Eledhel schreef:
    Nah, we veranderen een beetje in de oude opaatjes met "vroeger was alles zoveel beter". Laat ze gewoon, als zij dat willen doen, doen ze dat.


    i put the fun in funeral

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik ken het hoor, alleen bij ons zijn het tweede jaars. De eersteklassers zijn meestal nog van die make-uploze minimensjes. Meestal. En ik wil niemand beledigen.


    <3

    Ik geef je totaal gelijk.
    Urgh, ik kan hier zó niet tegen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij ons ook al, natuurlijk zitten er ook een paar normale tussen. Maar tegenwoordig....


    =

    Biologist schreef:
    Ik geef je totaal gelijk.
    Urgh, ik kan hier zó niet tegen!


    En dan reageren al die vriendinnetjes op elkanders foto's: oh zo mooi! Be yourself, remember?
    Tuuuuuurlijk --'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik irriteer me eerlijk gezegd aan iedereen die de kinderen van tegenwoordig zo afkat. Zulke topics hebben we al vaker gehad maar daarmee veranderen we de wereld niet. Als zij zo gelukkig worden laat ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, je hebt gelijk. Maar geloof het of niet, veel komt ook wel door de ouders. Oke, tijden veranderen, maar als ouders niet zoveel zouden toelaten en hun kinderen nog wat kinds zouden willen houden, dan liepen die kinderen ook nog niet zo rond.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm onze eerstejaars zijn denk ik niet zo extreem. Maar ik weet het niet zeker want ik zie niet zo vaak meer eerstejaars ;p


    effort never betrays you

    Ja sommige mensen ..


    Alleen maar tranen van geluk

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik ken het hoor, alleen bij ons zijn het tweede jaars. De eersteklassers zijn meestal nog van die make-uploze minimensjes. Meestal. En ik wil niemand beledigen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij ons op school gaan ze altijd op onze plaatsen zitten in de pauze , terwijl er een brugklashonk is.
    Ik bedoel , ga daar gewoon zitten. Je irriteert ons alleen maar.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:07 ]


    Danmarks Dynamite.

    SWS, wie geeft er nou 15 euro aan foundation?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zie ze bij ons, maar daar zijn ze lang niet zo erg. Maar zul soort mensen hebben je in elke klas hoor, bij ons in de klas heb je die nog steeds... >.<


    Deep inside, I've never felt alive