• Yeah, ik kom hier even zeiken over eerstejaars die ik ken.

    Ik zit dus in de derde nu en mijn school ligt wat verder op als de andere school. 1ste & 2de jaars zitten in een ander gebouw dan ons. Gesplitst dus. Maar sommige eerstejaars zijn echt zo erg.

    Een meisje dat ik ken, 2de jaars. Had ze een foto op Facebook geplaatst en daar had ze een super kort rokje op aan (je zag letterlijk haar onderbroek) met daarop een topje waar je veel inkijk had op haar borsten en dan van die hoge naaldhakken. Oké ja, voor mij nogal hoerig maar oké. (Dit is dat meisje wat zwanger was en abortus heeft gepleegd, waar ik lang geleden een topic over heb gemaakt.) Ze had een paar reacties van vriendinnen, de rest was allemaal eerstejaars jongetjes die gewoon op haar zaten te geilen. Dan denk ik echt; heb je niks beters te doen?
    Een ander meisje is eerstejaars, nog 12 en die draagt gewoon al bakken make - up.

    Zo gaat dat dus tegenwoordig? Toen ik in de eerste had bijna niemand make - up op. Sommige hadden wel eens mascara op maar de eerstejaars die ik nu ken hebben foundation, mascara, eyeliner, blush en al die shit op.

    Maar wie ben ik om ze tegen te houden? Juist ja, niemand.
    En ik zeg niet dat alle eerstejaars zo zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:51 ]

    Uneventful schreef:
    SWS, wie geeft er nou 15 euro aan foundation?


    Inderdaad, ik koop niet eens foundation :')


    26 - 02 - '16

    Je hebt wel gelijk, maar eigenlijk boeit het me geen ene flikker. Als zij zich als een hoer willen kleden ze gaan hun gang maar. Zolang ze mij maar met rust laten vind ik alles best.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, ik vind het ook verschrikkelijk.
    Maar ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het typisch van nu is.
    Want toen ik in de brugklas zat - 4 jaar geleden dus - waren er ook al zulke types.


    Tell me about it, stud.

    Ik snap gewoon niet waarom kinderen tegenwoordig geen kinderen meer lijken te willen zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik snap gewoon niet waarom kinderen tegenwoordig geen kinderen meer lijken te willen zijn.


    Ja, ook dat!
    Ik wilde dat ik weer met vanalles mocht spelen.
    Haha, ik had vanmorgen zin om een blokkentoren te bouwen. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @ Yodo.
    JA IDD, ik heb juist het 'ouder worden vrees'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    SWS, wie geeft er nou 15 euro aan foundation?

    Hai.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je wat ook best lelijk is; als ze borsten willen laten zien die ze nog niet eens hebben. Dadum fail.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Hai.


    You...? DDD:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn school heeft meerdere locaties en op de plek waar ik zit zitten maar twee eersteklassen en twee tweedeklassen, maar ik heb nog nooit zulke mensen daarbij zien zitten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind ze vooral irritant omdat ze zo schreeuwen en overdreven doen, terwijl je ook best op normaal volume kunt praten :Y)

    Maar inderdaad, sommigen doen die dingen die jij als voorbeeld geeft. Ik heb daar ook niet zo veel mee, maar als zij dat willen moeten ze dat gewoon doen. (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    We hebben een duidelijke onderscheid tussen de eerste-en tweedejaars.
    De seutjes,de sletten en de normalen (heel weinig).


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Tja, als ik alles mocht beslissen, dan was er allang een heropvoedingsschool geopend en zou ik die kinderen eens laten zien wat fatsoen, respect en schoonheid inhoudt. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als brugpieper droeg ik ook make-up :Y) Mascara & wenkbrauwpotlood. Soms wat experimenteren met oogschaduw ;p

    Maar het wordt idd steeds erger. Ik ben zelf nou niet bepaald oud, 15, maar ik heb vaak wel de neiging om te zeggen; Die jeugd van tegenwoordig ook... >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xRidiculus schreef:
    Bij ons ook al, natuurlijk zitten er ook een paar normale tussen. Maar tegenwoordig....


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer