• Yeah, ik kom hier even zeiken over eerstejaars die ik ken.

    Ik zit dus in de derde nu en mijn school ligt wat verder op als de andere school. 1ste & 2de jaars zitten in een ander gebouw dan ons. Gesplitst dus. Maar sommige eerstejaars zijn echt zo erg.

    Een meisje dat ik ken, 2de jaars. Had ze een foto op Facebook geplaatst en daar had ze een super kort rokje op aan (je zag letterlijk haar onderbroek) met daarop een topje waar je veel inkijk had op haar borsten en dan van die hoge naaldhakken. Oké ja, voor mij nogal hoerig maar oké. (Dit is dat meisje wat zwanger was en abortus heeft gepleegd, waar ik lang geleden een topic over heb gemaakt.) Ze had een paar reacties van vriendinnen, de rest was allemaal eerstejaars jongetjes die gewoon op haar zaten te geilen. Dan denk ik echt; heb je niks beters te doen?
    Een ander meisje is eerstejaars, nog 12 en die draagt gewoon al bakken make - up.

    Zo gaat dat dus tegenwoordig? Toen ik in de eerste had bijna niemand make - up op. Sommige hadden wel eens mascara op maar de eerstejaars die ik nu ken hebben foundation, mascara, eyeliner, blush en al die shit op.

    Maar wie ben ik om ze tegen te houden? Juist ja, niemand.
    En ik zeg niet dat alle eerstejaars zo zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:51 ]

    Yoda schreef:
    Ik snap gewoon niet waarom kinderen tegenwoordig geen kinderen meer lijken te willen zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DEADFAMOUS schreef:
    Ik ken het hoor, alleen bij ons zijn het tweede jaars. De eersteklassers zijn meestal nog van die make-uploze minimensjes. Meestal. En ik wil niemand beledigen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn klas draagt relatief veel make-up. Ik zit in de tweede en vorig jaar deed ik het minder, nu iets meer. En bij mij in de klas zijn zelfs meisjes die nog nooit mascara aangeraakt hebben. Nou sorry, maar wat mascara op mag best wel. Maar sommige eerstejaars zijn bij ons ook echt hoertjes en zo. Denken dat ze de baas zijn over de school, en dat ze overal voorrang hebben... nope.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eledhel schreef:
    Nah, we veranderen een beetje in de oude opaatjes met "vroeger was alles zoveel beter". Laat ze gewoon, als zij dat willen doen, doen ze dat.


    +100000 *O**O*


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Page394 schreef:
    Mijn klas draagt relatief veel make-up. Ik zit in de tweede en vorig jaar deed ik het minder, nu iets meer. En bij mij in de klas zijn zelfs meisjes die nog nooit mascara aangeraakt hebben. Nou sorry, maar wat mascara op mag best wel. Maar sommige eerstejaars zijn bij ons ook echt hoertjes en zo. Denken dat ze de baas zijn over de school, en dat ze overal voorrang hebben... nope.


    En wat wil je daarmee zeggen. Buiten gelegenheden draag ik totaal geen make-up naar school. :Y)

    Je ziet het toch niet achter mijn bril, en het kost alleen maar geld, moeite en tijd. Deh.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ze moeten het zelf weten. Ik stoor me juist veel meer aan tweedejaars die de eerstejaars belachelijk maken... Heb er laatst een paar van een eerstejaars af getrokken omdat ze hem met zijn allen hadden besprongen. Dát maakt mij ziek.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik word er ook helemaal gek van.


    Has no one told you she's not breathing?

    Gelukkig ben ik allang klaar met m'n middelbare, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is bij ons dat je bij de eerste jaars nog goed moet kijken of het een jongen of een meisje is, maar bij de tweede klassers is het meteen dat ze kilo's make up op hebben.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zit nu in de 2e en bij mij valt het wel mee.... er zit alleen iemand in hetzelfde jaar als ik en ik stoor me echt aan haar! Ze denkt dat ze helemaal geweldig is een draagt zoveel make-up dat je niet ziet hoe ze er echt uitziet....

    Ach ja... Ik negeer het gewoon...


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Ik ken het. Dat doen ze allemaal om erbij te horen. Echt triest gewoon. Waarschijnlijk denken die ouders dat het ook allemaal hip is en houden ze die kinderen niet down to earth. Bij ons zijn de bruggers ook zo, echt niet normaal. Ik was helemaal niet zo als brugger, want dan hadden mijn ouders er echt wel iets van gezegd. Maar goed, als die kindertjes allemaal sletjes en players willen zijn, laat ze (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yoda schreef:
    Ik snap gewoon niet waarom kinderen tegenwoordig geen kinderen meer lijken te willen zijn.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    xRidiculus schreef:
    Bij ons ook al, natuurlijk zitten er ook een paar normale tussen. Maar tegenwoordig....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Uneventful schreef:
    (...)

    You...? DDD:

    Het dubbele D:. Maar ik heb stufi en ik kan het maken.
    Bovendien vind ik goeie foundation belangrijk *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat vind ik zó zonge, als van die jonge meisjes al een hoop make up gebruiken. Terwijl ze meestal nog zo'n mooie huid hebben!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind