• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik lachte en trok haar naar me toe. "Voor deze 1e keer zal ik het zo laten" zei ik fluisterend tegen haar.

    Teske Velez

    Hij lachte en trok me naar zich toe. 'Voor deze 1e keer zal ik het zo laten,' fluisterde hij tegen mij. Ik lachte zachtjes met mijn tanden bloot. Ik gaf hem een paar kusjes. 'Je bent lief,'

    [Hoe zitten ze nou?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uhm, wacht he, dus Alex zit op de handdoek en Teske zit ongeveer op zijn schoot denk ik ;P]

    Alex

    "Ik weet het" zei ik serieus terug. Ik lachte en drukte een kusje op haar neus. "Dat was je neus he ?".

    Teske Velez

    Ik begon te lachen om zijn vraag. 'Ja dat was mijn neus,' zei ik lachend. Ik ging voorzichtigjes op zijn schoot zitten. Buik tegen buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "En volgens mij," zei ik, "Is dit je mond" zei ik waarna ik mijn lippen op de hare drukte.

    Teske Velez

    'En volgens mij. Is dit je mond,' zei hij en hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik lachte tegen zijn lippen aan en sloeg mijn armen om zijn middel heen. Zachtjes drukte ik hem wat dichter tegen mij aan. Ik vond het nog steeds een wonder dat hij niks voelde aan me. Ik beet zachtjes op zijn onderlip en probeerde er niet meer aan te denken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ergens vroeg ik me toch af of ze genoeg at, maar ze zei van wel dus ik vertrouwde haar. Als ze zachtjes in mijn onderlip beet deed ik mijn mond een stukje open.

    Teske Velez

    Alex opende zijn mond een beetje. Ik wist niet of dat kwam doordat ik beet of niet, maar ik liet mijn tong voorzichtigjes naar binnen glippen. Op zoek naar de zijne.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, ik vond je reactie heel eventjes grappig ;P]

    Alex

    Ik hoorde een irritant gezoem naast mijn oor en had een voorgevoel op bijen of wespen. Niet goed want ik ben voor beiden allergisch. Ik verbrak de kus. "Er zitten hier bijen of wespen en ik ben allergisch voor ze dus het spijt me maar gaan we ergens anders gaan zitten ?" vroeg ik. Ik vulde me echt schuldig.

    Teske Velez

    Ik hoorde wat gezoem, maar ik besteedde er geen aandacht aan. Toch verbrak Alex de kus. 'Er zitten hier bijen of wespen en ik ben allergisch voor ze dus het spijt me maar gaan we ergens anders gaan zitten?' zei hij. 'Is goed,' antwoordde ik. Ik stond op en keek hem aan. Ik wou eigenlijk blijven zitten, maar ik wou niet dat hij zich ongemakkelijk begon te voelen bij die wespen en bijen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ik zou wel blijven zitten maar ik weet de gevolgen en ze zijn niet echt aangenaam" zei ik nog steeds met een schuldgevoel.

    [Moet weg, morgen weer school, vakantie is over, meeeh --]

    [Ghehe mijn vakantie begint juist ;P]

    Teske Velez

    'Ik zou wel blijven zitten maar ik weet de gevolgen en ze zijn niet echt aangenaam,' zei hij. Ik keek hem aan en gaf hem een kusje. 'Het geeft niet, zullen we zo anders naar onze kamer gaan? Begon het eerlijk gezegd hier een beetje koud te krijgen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Van mij ook. (:]

    Alive

    'Zullen we uit het zwembad gaan?' vraagt May aan me. 'We zijn toch al aardig opgedroogd.'
    Ik knik en zwem naar de kant toe. Dan hijs ik mezelf op aan de rand en krabbel overeind.
    'Ik heb alles wel gezien, zo'n beetje,' zeg ik. 'Hiernaast is ook nog een disco. Wist je dat al?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    May Lee

    Ik hijs mijn benen uit het water en kijk hem dan verbaasd aan. 'Serieus? Nope wist ik niet,' Ik was er wel blij om. 'Zullen we daar even kijken?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alive

    'Serieus?' vraagt May verbaasd als zij ook uit het bad is. 'Nope, wist ik niet. Zullen we daar even kijken?'
    'Is goed,' zeg ik glimlachend. 'Maar ik ga me eerst even omkleden, tot zo.' Ik draai me om en loop naar de douches. Als ik mezelf heb schoon gespoeld loop ik naar de kleedhokjes, droog me af en kleed me om.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~