• Ik heb geen idee of het al eerder is voorgesteld maar mij. Lijkt het dus eht handig als je op Quizlet kunt chatten met vrienden ofzo, zou communiceren veel handiger maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Is pb daar al niet een goede oplossing voor? En het gastenboek.


    Take me to wonderland

    Dat is al zovaak voorgesteld, maar gaat er niet komen. Het is geen fb of zo'n site en dat zal het ook niet worden. Als je wilt praten met vrienden kan je de shoutbox gebruiken, het forum, gb of pb. Anders voeg je die persoon toe op msn of skype. Dit staat trouwens ook in het algemene topic, als je even de moeite had genomen om die door te lezen.


    Your make-up is terrible

    Dat is al best vaak voorgesteld, en altijd afgewezen.
    Maar je kunt toch ook communiceren met je vrienden via je gastenboek of privéberichten?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jezus, leest niemand meer de Algemene Topics?

    HET. KOMT. ER. NIET. Nooit niet!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 11:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoals al is gezegd komt het er niet.


    I still think of the guitar bible.

    Alsjeblieft niet, zeg.


    ars moriendi

    ach
    nee yo, Q is meer voor verhalen, het is niet hetzelfde als msn, hyves facebook twitter


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    LunarFlower schreef:
    Dat is al best vaak voorgesteld, en altijd afgewezen.
    Maar je kunt toch ook communiceren met je vrienden via je gastenboek of privéberichten?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Jezus, leest niemand meer de Algemene Topics?

    HET. KOMT. ER. NIET. Nooit niet!


    Nee, niet iedereen doet dat en zo'n groot probleem is het nou ook weer niet. Wind je niet zo op.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    (...)

    Nee, niet iedereen doet dat en zo'n groot probleem is het nou ook weer niet. Wind je niet zo op.


    In dit geval staat het in een topic bovenaan de suggesties, waarin alle afgewezen suggesties genoemd zijn. Er staat nadrukkelijk bij dat je dat eerst moet lezen om dubbele suggesties te voorkomen, iets wat helaas nooit gedaan wordt


    quidquid excusatio prandium pro

    Pythias schreef:
    (...)

    Nee, niet iedereen doet dat en zo'n groot probleem is het nou ook weer niet. Wind je niet zo op.

    Ik vind het een groot probleem :Y) Die topic's zijn niet voor niks gestickied. En ik toch komen dit soort topic's telkens weer langs.

    @Mods, kan er geen regel komen dat als je iets voorstelt wat al is afgewezen je een waarschuwing of zo krijgt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guys, ik snap dat het soms vervelend is. Maar zo'n probleem is het nou ook weer niet. Iemand doet gewoon een voorstel, oké hij leest misschien een topic niet door, maar om daar nou meteen een waarschuwing voor te geven.. Ik denk als mensen dit soort rages op hun topic krijgen dat diegene het al goed genoeg snapt. Bovendien is nu een deel van het forum al wel weer aangescherpt door het lezen van dit topic. Het is geen wereldramp.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Guys, ik snap dat het soms vervelend is. Maar zo'n probleem is het nou ook weer niet. Iemand doet gewoon een voorstel, oké hij leest misschien een topic niet door, maar om daar nou meteen een waarschuwing voor te geven.. Ik denk als mensen dit soort rages op hun topic krijgen dat diegene het al goed genoeg snapt. Bovendien is nu een deel van het forum al wel weer aangescherpt door het lezen van dit topic. Het is geen wereldramp.

    Hahaha. Je moet eens weten hoe vaak we het opnieuw moeten zeggen. Er wordt gezegd dat je het moet lezen, als je dat niet doet is het je eigen pech en krijg je dit gewoon over je heen. Eigen schuld, dikke bult.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.