• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Timothy.
    "Kan ik jullie ergens mee helpen?" Vraagt ze vrouw, en ik kijk haar aan. "Nee, ik kom hier voor de lol, nou goed.." Zucht ik. De vrouw kijkt me raar aan. "Op mijn briefje staat geen kamernummer. Waar slaap ik?" Vraag ik aan de vrouw.

    [Jij mag het antwoord van de vrouw bedenken. ;p]

    Alive

    Na een tijdje voel ik een steek in mijn longen en laat May los. Met een grijns op mijn gezicht kom ik weer boven water en hap even naar adem.
    'Dat krijg je er van.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye
    'Nee, ik kom hier voor de lol, nou goed..' zucht Timothy,' Op mijn briefje staat geen kamernummer. Waar slaap ik?' De vrouw kijkt even op de papieren, 'je slaapt op de 2e verdieping op kamer 210,' zegt ze dan. Ik kijk hem even aan en geef hem een por, 'volgens mij is dat vlakbij die van mij dus ik kan wel laten zie waar die is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Lee

    Ik keek hem grijnzend aan en zwom dichter naar hem toe, 'Krijg ik waar van,' vroeg ik toen uitdagend. Ik grinnikte kort en begon hem toen te kietelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alive

    'Krijg ik waar van?' vraagt ze uitdagend. Ze heeft een brede grijns op haar gezicht. Grinnikend begint ze me te kietelen.
    'Van mij uitdagen,' antwoord ik simpel terwijl ik haar lachend weg probeer te drukken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    May Lee

    Ik deed alsof ik van niks wist, 'Uitdagen?' Ik grinnikte en stopte hem te kietelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ben zo terug max halfuurtje] ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timothy.
    "Je slaapt op de 2e verdieping op kamer 210," Antwoord de vrouw, en Hayley geeft me een por. "Volgens mij is dat vlakbij die van mij dus ik kan wel laten zie waar die is," Ik knik naar haar. "Oké," En wendt me dan tot de vrouw. "Wie is mijn kamergenoot?" Vraag ik. "Rose Anne Tyler," Leest ze op. "Hé, dat meisje kwam ik tegen in de gang, volgens mij," Ik grinnik even, zij is best wel knap. "Nou, laat me dan maar eens zien waar mijn kamer is," Zeg ik tegen Hayley.

    Hayley
    'Wie is mijn kamergenoot?' vraagt Timothy. 'Rose Anne Tyler,' zegt de vrouw. 'Hé, dat meisje kwam ik tegen in de gang, volgens mij'. hij grinnikt even. 'Nou, laat me dan maar eens zien waar mijn kamer is,' zegt hij dan tegen mij. Ik lach even waarna ik hem bij zijn arm pak en mee trek richting zijn kamer. 'Ik heb nu al medelijden met je kamergenoot,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex

    Ik sloeg mijn armen om haar middel terwijl ik haar tegen mijn lippen aan voelde glimlachen.

    Amery

    Ik haalde diep adem en hield Tristans hand nog wat steviger vast. "Als je iemand hoort roepen waardoor je doof bent, mijn schuld" zei ik.

    Teske Velez

    Zijn armen voelde ik om mijn middel. Ik keek hem blij aan. 'Onthoud je het antwoord?' vroeg ik zachtjes met een lachje. 'Anders vergeet ik het,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Back]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alive

    'Uitdagen?' vraagt ze alsof ze van niets weet. Ze is inmiddels gestopt met kietelen.
    'Ja, uitdagen ja,' antwoord ik. Ik ga even mijn mijn hand door mijn kletsnatte haren en kijk haar vervolgens weer aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex

    "Ik ben goed in onthouden" zei ik met een lachje. "Ik weet de weg weer naar buiten" zei ik waarna ik haar weer optilde als een baby. Ik sloeg rechts af en zag de deur die naar buiten ging. "Tadaa" zei ik trots.

    May Lee

    Ik beginte grijnzen, 'Hmm, ik weet van niks hoor,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.