• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Saartje, tja.
    Gewoon een nederlandse naam.
    Ik had liever een andere naam gehad, maarja..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Constantine schreef:
    (...)
    Hoe moet je t dan uitspreken? Toch gewoon als Loeis, zeg maar? Of doe ik het nu ook verkeerd? Ö

    Loowis :Y) Ik heb veel varianten gehoord :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Anne, ik haat het. Teveel mensen heten zo.


    Take risks and conquer your fears.

    Chiara, de naam die vaak als Tsjiara wordt uitgesproken. Iemand noemde me ooit een Charla ook.
    For the love of god ...
    Tegenwoordig heten steeds meer koters zo. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:04 ]

    Amy en ik vind het vreselijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heet Sanne, zoals bijna iedereen heet haha. Maar ik vind het niet zo erg dat ik een naam heb die vaak voorkomt.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:04 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lisette,, nyan ik ben er wel blij mee, maar soms wilde ik wel dat ik Melody had geheten, die naam vindt ik toch mooier maar als 2e naam is Melody ook goed XD
    mijn naam is soms zo vaag, als je het voor iets wilt gebruiken.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Loowis :Y) Ik heb veel varianten gehoord :W


    Meh, ik had t bijna goed ;c
    Maar ik kan me voorstellen dat je ondertussen al veel varianen gehoord hebt :')
    Das bij mij een stuk minder -Amber- Behalve in het buitenland, dan spreken ze t uit als Ember maargoed ;p


    Inspiration can hit you any time

    Ik heet Lisette en ik ben er wel blij mee (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mijn echte naam wekt kotsneigingen bij me op, dus ik noem mezelf Valeria. (cat)
    Ik denk wel dat ik hem officieel wil laten veranderen, ook al kost dat facking veel geld en tijd en whatever. Maar mijn echte naam... die voelt gewoon niet als mij. Als mensen hem gebruiken voel ik echt iets van walging in me opkomen, van "gadver, heet ik zó?!". Noem het gerust overdreven, maar ik wil echt niet m'n hele leven aan die kutnaam vastzitten. >_<'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heet Joyce en daar ben ik best wel blij mee. Maar mijn school had een fout gemaakt met het invoeren: ik werd Joye (wuttefuk)
    En niemand kan het schrijven, laatst kwam er een nieuwe bij. Zo moeilijk is die toch niet?
    ~O~


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Samira. Tja, ik weet niet, soms vind ik het wel leuk dat ik samira heet omdat het een islamitische naam is en ik blond ben, maar ik vind het minder leuk aangezien er veel mensen zijn met die naam. Dan voel ik me niet bepaald speciaal. En er zijn natuurlijk ook altijd mensen die er over grappen.
    Maar meestal stel ik me voor als Sam, die naam vind ik best oke :3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:18 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nyckelharpa schreef:
    Mijn echte naam wekt kotsneigingen bij me op, dus ik noem mezelf Valeria. (cat)
    Ik denk wel dat ik hem officieel wil laten veranderen, ook al kost dat facking veel geld en tijd en whatever. Maar mijn echte naam... die voelt gewoon niet als mij. Als mensen hem gebruiken voel ik echt iets van walging in me opkomen, van "gadver, heet ik zó?!". Noem het gerust overdreven, maar ik wil echt niet m'n hele leven aan die kutnaam vastzitten. >_<'


    Hoe heet je dan?

    Ontopic: Ik heet Ellen. Hmm, kan beter, maar ook slechter :3

    Sanne.
    Zelf vind ik het gewoon zo een standaard naam, haha. En in het buitenland kunnen ze het nooit goed uitspreken :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nena.
    Iedereen denkt dat ik Lena/Nina/Nele heet en dat ik een spraakgebrek heb. Like, wtf. :W