• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Marijke, ik vind het een beetje ouderwets maar het had veel en veel erger kunnen zijn, dus ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nele.
    Ik vind het op zich wel een mooie naam, iets aan de oudere kant, maar ik heb er geen problemen mee.
    Ik had toch wel liever 'Jana' geheten -dat was de tweede keuze voor mij- maar het is Nele geworden.
    Soms erger ik me aan mijn naam, maar dat is gewoon omdat ik hem nu al héél mijn leven heb. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sarah, normale naam, makkelijk in het buitenland. Wel okee dus (cat).
    Had liever mijn tweede naam gehad, Julia.


    i put the fun in funeral

    Jana. Niet zo blij ;x


    comfort in c h a o s

    Manon.
    Maar dan in het Frans uitgesproken. En ik kan er dus absoluut niet tegen als het op z'n "hollands" wordt uitgesproken. Verder is de naam wel oké..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    yvonne. aghja het maakt mij niet veel uit. Tegenwoordig kom je niet vaak meer yvonne's tegen. Als jongen had ik Richard geheten. Thanks God. dat ik een meisje ben.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heet Dominique, ik vind het een te lange naam. Maar ik vind hem niet lelijk ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rosa. Vind ik wel leuk, alleen ik haat alle "bloem" grapjes >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zara. Ik ben er wel blij mee.

    Samantha, vind het wel oke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sterre, ik ben er blij mee.
    Alleen irritant als we een nieuwe leraar(es) hebben want mijn naam blijft meestal wel snel hangen en dan krijg ik dus vaak een beurt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lieke, opzich vind ik het wel oké. Maar ik had toch liever een andere naam gehad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind zelf dat ik een mooie naam heb kort maar toch vreemd en natuurlijk heet een of andere budha van de verlichtende wijsheid ook zo en dat is grappig idk why maar alsnog...
    Men naam is btw Tara


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rosa. & Dat vind ik prima. (:


    The universal language of art.

    Romi, ach, je moet er mee leven he. Ik ben wel blij dat het geen Romy is, sorry voor de mensen die wel zo heten, omdat ik wel lekker apart wil zijn. Al schrijven mensen mijn naam wel vaak fout, Romy, Romie, Rome ik ben al veel varianten tegen gekomen, en nog nooit heeft iemand mijn naam in een keer goed geschreven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy