• Ik ben wel benieuwd wat jullie eigelijk van jullie eigen naam vinden (:
    Ik heet Floor en dat vind ik opzich wel leuk, maar wel awkward als je je moet voorstellen in Engeland/Amerika :3


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heet Pauline, en ben er niet heel tevreden mee.
    I love English, maar ik haat de manier waarop mijn naam dan wordt uitgesproken ): Behalve dan de nickname Paul, die haat ik in het Nederlands en in het Engels vind ik m wel leuk. :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    Thalita, en daar ben ik super blij mee (:
    Alleen veel mensen schrijven het fout.
    Grrr...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mara, tja. Het is saai en standaard, maar het kan ermee door.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rianne, hij is niet heel erg maar mijn engelse familie kan hem niet goed uitspreken, dus in het engels spreek je het uit als riejen.zo ongeveer


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Astrid, en ja, ik vind hem wel leuk (: alleen Nederlanders en Oost-Europeanen spreken het goed uit... :/


    Destroy what destroys you.

    Roosevelt schreef:
    Evelien.
    Beu gehoord :W
    Ik heet ook Evelien! Eerst was ik de naam beu gehoord, maar toen ik in de winkel een moeder op haar dochter 'Evelien' hoorde roepen vond ik het zo mooi klinken en apprecieer ik het steeds meer (:


    Get outta my head!

    Mijn naam wordt steeds verkeerd uitgesproken en een lerares ging met mij in discussie dat mijn naam verkeerd gespeld is.
    Voor de rest is mijn naam wel ok

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 11:16 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Mijn naam wordt steeds verkeerd uitgesproken en een lerares ging met mij in discussie dat mijn naam verkeerd gespeld is.
    Voor de rest is mijn naam wel ok

    Ik heb al meer dan 5 jaar ruzie met een oude klasgenoot van de basisschool over hoe je mijn naam moet spelen en uit moet spreken :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Marrit.
    Ik ben er wel blij mee (:
    Alleen bijna iedereen spreekt het verkeerd uit...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heet Meaghan (voor mijn vrienden Meggie)
    Ik ben heel trots op mijn naam, omdat deze niet vaak voorkomt, zoals je hem schrijft :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mensen zeggen mijn naam als Sensie of zo -__-"
    Ik heet Zenzy, guess you you say it.

    Elisa.
    It's okay (: Ik had graag anders geheten, maar het had ook veel erger gekund dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reloaded schreef:
    (...)Ik heet ook Evelien! Eerst was ik de naam beu gehoord, maar toen ik in de winkel een moeder op haar dochter 'Evelien' hoorde roepen vond ik het zo mooi klinken en apprecieer ik het steeds meer (:

    mijn verre nichtje heet ook zo maar die wilt Eva heten:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind mijn naam wat gewoontjes. Ik heet Simone.
    Ik zat in de eerste en tweede klas bij twee andere Simone's in de klas en dat was nogal verwarrend. Ben de naam nu ook wel zat..


    Life is not about finding yourself. Life is about creating yourself.

    Jamie en ja ik vind mijn naam leuk :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.