• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Wanneer het fluitje klinkt, kijk ik nog even naar Chrissie en Blanda, waarna ik ze een knipoog geef. Ik loop naar Tristan en geef een zachte stomp tegen zijn schouder aan. "Let's play!" Roep ik dan glimlachend.

    Danny Dial.

    "Let's play!" Roept Aaron glimlachend. Ik zucht even en loop dan achter de andere aan richting het midden van het veld.

    [Kan iemand de coach zijn ofzow?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Ik zie dat Aaron zowel Chrissie als mij een knipoog geeft. Ik lach liefjes terug en vorm het woord 'succes' met mijn lippen. Dan schud ik met mijn hoofd en kom soepeltjes overeind. Voor de zekerheid strech ik nog heel even mijn liezen. Hoevaak ik die wel niet blesseer is gewoon niet normaal meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    Aaron komt aanlopen en geef me een zachte stomp tegen mijn schouder waarnaar hij zei "Let's play!"
    "Kom maar op" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chrissie

    Nu gaat het gebeuren. Er wordt gefloten en de spelers verzamelen zich. Aaron knipoogt nog even naar mij en Blanda. Ik moet aardiger doen en het aanvaarden dat hij haar leuk vindt. Ik roep even een paar aanmoedigingen voor mijn broer en nog een paar algemene. Zodra ik Danny zie, komt er geen geluid meer uit mijn keel. Uit schaamte besluit ik maar achter Alyson en Valerie in de opstelling te gaan staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Kom maar op" Zegt Tristan. Ik glimlach even naar hem, waarna ik op mijn juiste positie klaar ga staan. Eigenlijk heb ik er best wel zin in. Ik hoor Chissie juichen en mijn glimlach word og groter, voor zoverre dat nog kan.

    Jasmine Lana Price.

    Wanneer Blanda en Chrissie zijn begonnen met stretchen, spring ik ook van de tribune af en volg hun voorbeeld door ook te gaan stretchen. Ik kan het niet laten om af en toe even naar de jongems te kijken en dan vooral naar Tyler. Ik weet niet waarom, hij trekt gewoon mijn aandacht. Wanneer ze echt beginnen met spelen, ga ik naast Alyson staan.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 14:30 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Op een snel tempo ren ik richting de opstelling en ga ik klaar staan. Onderweg druk ik een klein kusje op Aarons wang.
    "Succes," fluister ik zachtjes in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Alyson

    Over 10 seconden zou de wedstrijd beginnen, en geconcentreerd keek ik van ons team naar de reuzen van het andere team.


    El Diablo.

    Tristan

    Iedereen stond klaar nog een paar seconde en de wedstrijd zou beginnen
    Snel wierp ik nog een blik op Val en Aly
    Erna concentreerde ik me weer op het team voor ons


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Iemand coach? ]

    Alyson

    Ik gaf snel een knipoog naar Tristan, en keek toen weer naar het veld.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik voel de spanning en kijk even naar het andere team wat nu voor ons is komen staan. "Ze zijn misschien wel groot, daar moeten we juist ons voordeel van maken" Fluister ik tegen Tristan zodat de tegenpartij het niet kan horen. Ik zie wel een paar voordelen. Ze zijn niet slim, zeker niet. Ze zijn groot en wij kunnen dus mooi onder hun poortjes door of what ever.

    Jasmine Lana Price.

    Ik kijk even van Alyson naar Tyler. Qua uiterlijk lijken ze wel een beetje op elkaar, maar qua innerlijk niet echt. Ik merk dat ik aan het staren ben en wendt snel mijn blik af.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Als ze het nou maar slim spelen' mompel ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Ze zijn misschien wel groot, daar moeten we juist ons voordeel van maken" Fluistert Aaron
    "Er zijn inderdaad veel voordelen als je goed kijkt" fluisterde ik terug
    "Slim aanpakken en we winnen" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    "er zijn inderdaad veel voordelen, als je goed kijkt" Fluisterde hij terug, "Slim aanpakken en we winnen" grijnsde hij. "Zeker" grijns ik terug en kijk dan in het gezicht van een, nogal dikke, stevige gast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    'Als ze het nou maar slim spelen' mompelt Alyson
    "Doen ze wel, vertrouw ze. " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Lana Price.

    "Als ze nou maar slim spelen," Mompelt Alyson. "Doen ze wel, vertrouw ze," Zegt Valerie. "Wat hoorde ik, jij en Tristan?" zeg ik glimlachend tegen Alyson. Ik vind ze goed bij elkaar passen, echt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'