• Hallo lieve users!

    Hopelijk hebben jullie een leuk zomer! Naast al die leuke uitjes, kunnen jullie ook nog even rustig ontspannen op Quizlet.

    Wat dacht je van enkele verhalen lezen terwijl je even binnen schuilt tegen die hete zon? Bij Story of the Month hebben vier deelnemers hun creativiteit bovengehaald om een mooi kortverhaal te schrijven rond het thema De Dood. Breng hier je stem uit voor jouw favoriete verhaal!

    Nog meer leesplezier want er zijn ook drie interessante columns geschreven over populariteit voor Column of the Month! Hier kan je stemmen op de column dat jou het meest heeft gepakt.

    Ook enkele dichters hebben zich niet stilgehouden deze zomer. Hun inspiratie rond mysteries bracht acht mooie gedichten met zich mee voor Poem of the Month. Hier kan je stemmen op het gedicht dat voor jou het mysterieust is!

    Met dit weer is het perfect om mooie foto's te maken. Een heleboel dieren hebben hun beste poses naar bovengehaald voor Image of the Month. Bijna allemaal dieren tenminste. Stem hier welke foto van de negen jij het leukst vindt!

    De dag kan afgesloten worden met twee leuke quizzen met wel een gek thema namelijk tafels! Voor Quiz of the Month kan je hier stemmen!

    Vijf (of misschien wel meer) kandidaten zullen 25 credits winnen. Wie er allemaal gaat winnen, kan jij meebepalen met jouw stem! Laten we het eerlijk houden door niet aan vriendjespolitiek te doen, maar op de inzendingen te stemmen die jij het best vond! ^^ Stemmen kan tot en met 31 juli.

    Wil jij volgende maand ook kans maken op 25 credits? Houdt dan zeker de onderstaande topics in de gaten!

    Vele zonnige groetjes,
    de xOTM-moderators


    Ik wil een tuin vol egels

    Vergeet niet te stemmen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb op alles een stem uitgebracht, behalve bij SOTM, daar heb ik nogal moeite mee om zo'n dingen te lezen.


    16 - 09 - '17

    Bestaat er ook zoiets als "Poll of the month"?

    Gentil schreef:
    Bestaat er ook zoiets als "Poll of the month"?

    Nee, dat hebben we niet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, dat hebben we niet. ^^
    Spijtig xD

    Nog vijf dagen om te stemmen!

    Ik moet alleen nog een stem uitbrengen bij SOTM en POTM. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb gestemd bij IOTM en QOTM. c;


    Caution first, always.

    Heb op alles gestemd (buiten IOTM)

    Ik heb gestemd bij QOTM en POTM (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nog minder dan vier dagen om te stemmen op je favoriet! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laatste dag! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Joepie! xD