• Owyeah, vandaag is het 3 jaar geleden dat ik me heb aangemeld op Quizlet :D Echt al lang! 3 jaar, de tijd vliegt!


    Ik kwam hier als 13 jarig meisje. Ik kende de site al langer, maar ik besloot pas later een account te maken. Eerst vulde ik alleen de quizzen in. Het is wel leuk dat ik Quizlet zo heb zien veranderen! Ik heb het nog altijd heel erg naar mijn zin, ondanks alle über fans van 1D en JB. Quizlet is nog steeds mijn favoriete website, waar ik zinloos quizzen kan invullen als ik me verveel, alles op het forum kwijt kan, mijn inspiratie voor verhalen tot leven kan wekken en waar ik de meeste van mijn beste vrienden en vriendinnen heb leren kennen. Daar ben ik deze site ook heel dankbaar voor!
    Dus, er komen vast nog vele jaren voor mij :D

    Hoelang zijn jullie al lid? (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ehh, ik ben sinds vorig jaar eind mei lid. Bijna een jaar dus... Shame on me dat ik niet eerder lid ben geworden (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    11 mei zit ik hier 2 jaar ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    bijna 4 jaar

    Eh, bijna twee of drie jaar.
    Volgens mij twee. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In de zomer 5 jaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sinds oktober 2007 volgens mij.


    -

    Eind april al vier jaartjes. Ik kende het ook al langer, maar pas later besloot ik een account te maken. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Sinds 2007. Augustus volgens mij. -te lui om naar andere account te gaan-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    10 maart 4 jaar


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wow lol dat je zo lang op een community kan blijven. o.o'' Ik zit hier volgens mij nu een paar maanden.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Aife schreef:
    Ehh, ik ben sinds vorig jaar eind mei lid. Bijna een jaar dus... Shame on me dat ik niet eerder lid ben geworden (cat)

    Ja ik wou dat ik ook eerder lid was geworden ^^


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    in maart ergens 2 jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1 jaar. in december.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Met dit account 4 jaar en met een ander account 5 jaar. Maar ik zit er ookal langer op.

    Mijn vorige account sinds 2007, dit account sinds 2008 (:


    Destroy what destroys you.