• Ik kan geen frans,Maar ik doe fucking hard mijn moeite,ook al kan ik er niets van probeer ik tog..Begint die leerkracht tege mij te zeure en word ik de klas uitgezet!Ze zei tege mij da ik al een 0 heb voor deze les.Dus zeg ik dan van; Jha,dan moet ge ook ni gaan verwachte da ik ne fuck ga doen voor u les da ge mij tog altij maar een 0 geef.Toen zei ze dat ik de klas uit moest.Oke,ik de klas uit.Dan hadden we lo.Ik was het eerte uur ni geweest en thuis gebleve omda we dan ook lo hadde,maar ik heb me'n maandelijkse dingens dus doe ik ni mee.Begint die leerkracht ook tege mij te zeure waarom ik er het eerste uur niet was gekome.Zeg ik dus da ik mijn maandelijkse dingens hebt zegt die leerkacht; "en hebt ge er bewijs van?Heb je er een papiertje voor dat je niet moet mee doen?" zeg ik dan; "Moet ik soms me men tampon voor u neus staan zwaaie zoda ge het ga gelove ofwa?" mogt ik voor die leerkracht mijn agenda ook al geven omdat ik volgens hem een te grote mond heb.En ik haat die leerkachte kei hard -.- en school sucked,,en bij wie nog ? -.-

    Als buitenstaander van deze situatie klinkt het eigelijk best wel grappig. 8D


    blame the bully.

    school sucked idd en mijn leraren sijn raar..
    se dragen allemaal sokke met sandale ;l


    We can only learn to love by loving.

    Bij leefsleutels vandaag Ö
    Ik moest gwn lachen, moestik buiten gaan staan << én moestik mijn agenda afgeven, ikke zo keihard me tegenzin mijn agenda pakkn, en dan moestik al bijna naar de Adjunct - Directrice >.>


    If it hits, better make it worth the fall.

    wij worden ni rap buitengezet
    het is al een worden als iemand naar buiten moe

    wij worden ni rap buitengezet
    het is al een worden als iemand naar buiten moe

    bij ons ook ni,wij trappe het meestal zelf af.Maar ze zei dat ik de klas uit moest,en die kans laat ik dus ni ligge ze XD ofwel in die haar les zitte nikse en haar gezaag aan te hore ofwel naar buite gaan..dan weet ik het wel ;D

    k ga steeds over de kleding regels heen:P

    n_n ik ben laatst byna uit geschiedenis getrapt omdak te druk was met het staren nr de boxer van sam x3 mrik ga bubai


    We can only learn to love by loving.

    Ik ook kutleraren heb.
    Ik kan door myn enkel niet mee gymen zegt de leraar 'Gewoon rondjes rennen en de pyn gaat voorby!'Ik dus 10 meter rennen lig ik al op de grond te janken van de pyn doet hy dit. 'Weetje, ga maar naar school toe lopen' (1 km van het veld vandaan). ik dus echt zo van 'HALLOOO KAN AMPER MEER LOPEN!) dus ik lekker myn ma gebelt heb begon de leraar met myn mate ruzieeën omdat ze me op kwam halen xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bij leefsleutels vandaag Ö
    Ik moest gwn lachen, moestik buiten gaan staan << én moestik mijn agenda afgeven, ikke zo keihard me tegenzin mijn agenda pakkn, en dan moestik al bijna naar de Adjunct - Directrice >.>

    Ik geef nermaal nooit mijn agenda af.als ze mijn agenda willen afnemen steek ik die ofwel in mijn boekentas ofwel ga ik erop zitten omdat de leerkrachten niet in u boekentas mogen zitten en ook niet aan u lijf mogen komen.Maar die van lo is echt zo een klootzakske die u kei snel naar de directeur stuurt dus da is kut -.-

    Oef, die Tampon 8D
    Wij moesten tot de herfsvakantie buiten gymmen, maar vandaag was het keihard aan eht regenen en ijskoud, en toen mochten we binnen 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oef, die Tampon 8D
    Wij moesten tot de herfsvakantie buiten gymmen, maar vandaag was het keihard aan eht regenen en ijskoud, en toen mochten we binnen 8D

    Buite ?! die zijn zot zeker ö! Wij doen alleen maar voetbal ofwel vechten.En ik vind het nog tof ook.((voordeel da ge een van de enigste 4 meiskes bent in een klas met in de 20 jongens XD))

    Man, dan hebt ge die vn Nederland vn mij nog ni gezien, als ge die zíé alleen wordt ge al depri, en omaai, en iemand liet zo keihard een geeuw, met zo keiveel lawaai enal, geweetwel, en die hare kop man, da was wel lachen xD

    Alleen mijn NL lerares kan goed op mij zeiken. Ik moest voorlezen zegt ze: Ik hou ervan hoe erg jij fronst als je je eigen verhaal voorlees.
    Ik vond mijn verhaal bagger en dat kon je aan mijn gezicht zien dus...
    En mijn NSleraar liet me in de hoek staan had hem bijna gevraagd uit wel tijdperk hij stamt

    Alleen mijn NL lerares kan goed op mij zeiken. Ik moest voorlezen zegt ze: Ik hou ervan hoe erg jij fronst als je je eigen verhaal voorlees.
    Ik vond mijn verhaal bagger en dat kon je aan mijn gezicht zien dus...
    En mijn NSleraar liet me in de hoek staan had hem bijna gevraagd uit wel tijdperk hij stamt


    Ge had da moette vrage ;D

    Ik heb echt een k*twijf voor Duits. Ik had laatst een TH-shirt aan, en spikes om. Tijdens een proefwerk.. Ik keek volgens haar af van mijn spikes-armband en mijn TH-shirt.
    Dat mens van lo, laten we daar maar niet over beginnen... -.-'
    Mijn NASK-leraar heeft mij verboden ooit in mijn kladblok te schrijven, aangezien ik dat nogal vaak geflikt heb in zijn lessen. Hij wil zelfs dat ding af gaan pakken ¬¬'
    Mijn muziekdocent kan geen orde houden. Vandaga zaten we elkaar met pepernoten te bekogelen enzo, en ik was de enige die nog een beetje oplette (ik vond het zielig voor die vent). Nu vindt die hele klas mij braaf enzo. Jemig ¬¬

    Ik heb alleen maar k*tleraren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'