• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
    Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 0:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genest schreef:
    > Mijn topics.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn Topics ^^


    Stenenlikker

    Hehe oke, ik ben er nou mee bezig! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, omg, just had the outcome waar Callum tegen moet vechten :"D. Zo zielig voor diegene, heheh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Hahaha, omg, just had the outcome waar Callum tegen moet vechten :"D. Zo zielig voor diegene, heheh.


    Hoe zit dat eigenlijk precies met dat vechten? o;
    Zijn het echt vuist gevechten waarbij de winnaar een voorsprong krijgt ofzo?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:25 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Hoe zit dat eigenlijk precies met dat vechten? o;
    Zijn het echt vuist gevechten waarbij de winnaar een voorsprong krijgt ofzo?

    Hoe bedoel je voorsprong? Zijn echt één op één gevechten. Ken je Tekken? Dan gaat 't om de gevechten hé :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krijgen ze een bepaalde tijd tot de ronde voorbij is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Krijgen ze een bepaalde tijd tot de ronde voorbij is?

    De spelleiders hebben een tijd al ingevuld als ze gaan vechten. Ik of Sigil zullen zeggen wanneer het voorbij is.

    Ik ga trouwens aan de slag, Nephele.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je voorsprong? Zijn echt één op één gevechten. Ken je Tekken? Dan gaat 't om de gevechten hé :"D.


    Dus het vechten heeft geen doel? Behalve het vechten? haha


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)

    Dus het vechten heeft geen doel? Behalve het vechten? haha

    Tuurlijk wel. Ze vechten om de plekken. Na die gevechten word er op de tv bijgehouden wie er eerste is en wie er laatste is. Maar dit zal zich meer vormen naarmate het spel bijna eindigt, want het heeft ook gevolgen met het terugbetalen enzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Tuurlijk wel. Ze vechten om de plekken. Na die gevechten word er op de tv bijgehouden wie er eerste is en wie er laatste is. Maar dit zal zich meer vormen naarmate het spel bijna eindigt, want het heeft ook gevolgen met het terugbetalen enzo.


    Ooh op die manier, kijk dan begrijpt mijn brein het opeens wel -__-"


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Nephele schreef:
    (...)
    Ooh op die manier, kijk dan begrijpt mijn brein het opeens wel -__-"

    Hahaha, de "logische" versie eh? ;D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo, ik heb het bijgewerkt voor de volgende dag als de personages wakker worden!
          Ik weet trouwens niet of jullie het fijn vinden als ik of Sigil met een random picker aan de slag ga om te beslissen wie er moet winnen? Of komen jullie daar zelf wel uit en vinden jullie het wel goed zo? De omgevingen zal ik er trouwens later achter zetten.

    Willen Calorae en Vandinha trouwens weer reageren? Jullie hebben al zo'n twee weken niet gereageerd, begrijpelijk als jullie het druk hebben, maar probeer je personage/deze RPG niet te verwaarlozen. Voor degenen die de aankomst nog nodig hebben, heb ik die onder de spoiler gedaan. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.